Wie duimt er mee? Vanmiddag heb ik weer een echo, ik zou nu rond de 9 weken zijn. Ivm bloedverlies in het begin van de zwangerschap, houden ze het nu wat extra in de gaten, de laatste echo (7 weken) was alles goed, zelfs een kloppend hartje gezien. Ben nu wel nerveus, dus duimen allemaal! Alvast bedankt
Hoi meid, Heel veel plezier vanmiddag. Ik zal voor je duimen dat alles goed is. Ik moet 5 maart voor de eerste echo dan ben ik waarschijnlijk 10 week en 2 dagen zwanger dus ben ook erg benieuwd! Liefs
Succes vanmiddag, hoop voor jullie dat alles goed is! Hoe laat moet je er zijn? (anders zit ik de hele middag te duimen ). @ Lady: jij ook alvast succes!
de echo was goed! Nu ook het hartje horen kloppen, volgens de berekeningen ben ik nu 8 weken en 4 dagen zwanger. Ik schrok wel even toen me de vraag werd gesteld of ik een nekplooimeting wou (ben nog geen 36) Maar ik heb even gevraagd toen ik thuis belde voor een vervolg afspraak waarom me die vraag werd gesteld, maar de ass. kon me geruststellen, dit vragen ze aan iedereen. Bedankt voor jullie reacties!
Wat fijn dat alles goed was! Het is inderdaad standaard dat ze vragen of je een nekplooimeting wil, dus geen zorgen over maken.
Gefeliciteerd heel mooi dat alles goed was! En inderdaad dat is standaard ik ben 26 en aan mij vroegen ze het ook, niks om je druk over te maken.