jajaj dames de voedingsbh's zijn bij de prenetal in de aanbieding! voor 15euro en 18 euro! dus dat word schoppen! ik denk dat ik vanmiddag meteen maar even ga kijken! Hebben ook grote maten!
het schijnt dat je deze week van de hema een zak in je brievenbus krijgt waarmee je in het weekend 15% korting krijgt. hun hebben ook fijne voedingsbhs
Ik had begrepen van die dame die bij de prenatal werkt dat je echt beter kan wachten tot 3 weken voor de bevalling omdat je borsten pas aan het eind veranderen.
Juist ik zou ze ook pas met 37 weken kopen Met Lars had ik met 20 weken ook voedingsbhs gekocht omdat die in de aanbieding waren. Nou die kon ik dus mooi niet meer aan na een paar weken. Vanaf de 5e maand gaan je borsten echt groeien en aan het einde worden ze groter vanwege de melkproduktie. Ik raad dus echt aan ook ook te wachten.
Heb ik ook begrepen, dus ga op pas een beetje op het laatst kijken. Wel jammer hoor, want ik wil gewoon al kopen hahaha.
oooo echt waar? dat wist ik niet! me borsten doen juist nu al pijn! pfff me bh's passen niet meer goed HELLUP worden ze nog groter? dadelijk kan ik ze op me rug gooien?
Weet je, als je zwanger bent wordt je een beetje koopziek en dus een aabieding is een mooi excuus(bij mij tenminste). Maar eerlijk waar, sinds ik zwanger ben heb ik al vier keer gezien dat ze in de aanbieding kwamen, dus denk ik dat ze een volgende keer ook wel weer in de aanbieding zullen komen als jullie besluiten te wachten. Er lopen altijd wel acties en aanbiedingen dus denk dat je tijdens de zwangerschap heus wel weer een andere keer een aanbieding ziet. De laatste keer wou ik ze dus kopen en zei ze dat ik moest wachten terwijl ik dacht shit nu zijn ze juist in de aanbieding, ik wil niet wachten. Maar nu deze week zijn ze dus weer in de aanbieding,...zo zie je maar.
ik heb wel al mee groei bh's gekocht, omdat ik mijn eigen bh's niet meer aan kon, maar ik heb nog geen voeding bh's gekocht en ik denk ook nier dat ik dat voorlopig ga doen.