nee snap ik maar soms is zo`n vroege echo niet leuk zoals jij nu wel merkt Ik zou gewoon even afwachten nu meid.....je weet het gewoon nog niet en het kan beide kanten op. Ja gelukkig is alles goedgekomen maar wilde je alleen even zeggen dat er nog een kansje is
Zo morgenmiddag dan voor ons de alles beslissende echo!!!! Pffff hoe ik afgelopen week door ben gekomen zullen het maar nu over hebben. Heb er volgens mij alleen maar over gedroomd. Kreeg van mijn buurvrouw al een reactie dat ik er slecht uit zag... en bedankt.... maar dat was ook zo. Ook al wilde ik er niet mee bezig zijn, toch gebeurt dat onbewust. Ik geloof niet dat ik zo veel minder ver zwanger ben (9 dagen minder) Kan denk ik hoogstens rond de 2-3 dagen minder ver zijn. Dus het kan 2 kanten op óf de baby gaat een groeispurt maken óf het is gestopt met groeien rond de 6 weken. Het verradelijke is dat ik me wel gewoon zwanger voel. Morgen rond 15.45 uur de echo!!! Duimen jullie voor me???
ik duim zeker voor je meid! Het is moeilijk want als het fout zou zijn gegaan kun je je nog ontzettend zwanger voelen natuurlijk.... Maar wie weet morgen....het kan zijn dat er de vorige keer iets niet gezien is of dat je wondertje gewoon iets minder ver was... Ik duim voor je!!
Hey, ik duim voor je! Maar nogmaals: je hebt maar 1 dag eerder positief getest dan ik, en ik ben vandaag precies 8 weken volgens de meting van de afgelopen 2 echo's. Dus lijkt me dat het helemaal niet raar is als jij nu pas 7,5 week bent hoor, dat kan allemaal helemaal kloppen met je positieve eerste test!
Vandaag eco gehad, maar ik zag het al meteen.... niks te zien op de echo. Vk heeft ook nog een inwendige echo gemaakt en daaroop zagen we een rafelige baarmoeder (die is de zwangerschap al aan het afbreken) Nu hebben we voor vrijdag om 11.30 uur een afspraak bij de gynaecoloog staan. Ik was eerst heel stellig over een curretage, maar ik heb begrepen dat ons zkh het onder volledige narcose doet en dat wil ik niet. Ik word daar altijd zo ziek van. Dus het zullen tabletjes worden. Nu zal de miskraam ook anders zijn omdat het vruchtje niet eens te zien was op de echo en dus echt super klein zijn ipv dat het al een week of 11 zou zijn. Ik was er al wel op voorbereid, maar toch al je met de neus op de feiten gedrukt wordt is dat best heftig hoor pfff
Ach jeetje joh! Sterkte! Met de tabletten: vraag of je ziekenhuis ook mifegyne voor mag schrijven, dat verhoogt de kans dat de miskraam volledig zal zijn, naar zo'n 90%. En, als curettage toch nodig is, kan dat ook gewoon onder plaatselijke verdoving, dus vraag daarom dan ook gewoon! Sterkte met alles meis!