hoe noem jij je man/vriend? Hier zeggen we het meest liefie, maar ook wel lieverd, lieve schat en nog meer van dat. Ben benieuwd of er nog leuke benamingen tussen zitten. Kom maar op dames!
Ik kort z'n naam af en verder noem ik 'm liefje of lief. En ik kan 'm ook wel liefkozend 'hork' noemen...
schatje ,lieverd we zeggen bijna nooit elkaar namen , allen tijdens ruzie dan is lieverd/schatje toch beetje teveel op dat moment
hahaha idd, dan is het ineens wel zijn voornaam o ja, noem hem ook weleens "poepie" , waarom weet ik niet.
Hij noemt me bij mijn naam maar dan met "tje" erachter en ik noem hem soms lieffie maar meestal gewoon bij z'n naam. Wij zijn niet zo van die "schattiepoepiedrolletje" figuren. Behalve naar onze kinderen dan.
Gewoon bierton Hij heet Byron, maar als je dat bij words intypt, en de spellings opties of hoe het heet doet, krijg je prachtige "verbeter" dingen (bierton,bizon,baron enz)
Korte versie van zijn voornaam of schat. Mijn man noemt mij voor de grap wel eens "mama" omdat ie weet dat ik dat heeeeeeel erg irritant vind. Kennissen van ons doen dat atijd, maar ik vind het ongelofelijk belachelijk als je tegen elkaar papa of mama gaat zeggen.
Wij noemen elkaar echt bijna nooit bij de voornaam Inderdaad als we wel is ruzie hebben , of gewoon in de stad lopen. Maar als we thuis zijn is het meestal Lievie of Poepie en Lekkerding En als ik boos ben dan is het van Klootzak, Schijterd , Etterbak,Rotzak,Sukkel. In een gekke bui Stinkie,Lampie. En als ik zijn voornaam zeg dan zegt hij van zeg het toch is een keer normaal, zal wel komen doordat ik door me neus heen praat. En hij kort me naam ook af en ik heel af en toe die van hem.