Het is geen wereld salaris maar daarintegen krijg je wel gratis studie reizen helemaal verzorgd en genoeg andere extra'tjes ... Wat had jij voor bedrag gehoord ? Ik verdiende toen ik net in de reiswereld begon 800 euro netto voor 40 uur per week, was toen 19, vond ik toen wel lekker, woonde toch nog thuis en het werk vond ik geweldig ... Momenteel verdien ik wel meer natuurlijk maar goed ben inmiddels ook 25
Van iemand die eind 20 was die geloof ik 1000 netto had voor 36 uur per week. Ik verdien nu bijna 4 keer zoveel met mijn eigen bedrijf, en werk een stuk minder
das 5 euro netto. veel te weinig, zelfs onder de min loon grens nu verdien je idd waarschijnlijk meer. Ik ben 24 en ik verdien ruim 1400 euro per maand voor 24 uur per week.
Is ook heel weinig maar nergens in de reiswereld heb je een wereld salaris ... Maar hoe stom het ook klinkt als ik kon kiezen tussen een baan van 20 uur per week voor 1100 pm waar ik het helemaal naar me zin heb en af en toe snoep reisjes of een baan waar ik miss veeeel meer zou verdienen maar alleen het werk op zich vind ik niet leuk dan zou ik toch echt voor de minder betaalde baan gaan .. Klinkt miss stom maar we kunnen rond komen en wat extra's doen van het salaris wat ik zou verdienen en daar doen we het voor @Female: Thanx, vond het zelf ook een enorm leuke foto, denk laat ik weer eens wat anders doen @Fiene: Zoals ik al zei is het idd geen wereld salaris maar veel mensen staan er ook niet bij stil dat je ook snoep reisjes krijgt die voor je vergoed worden, je krijgt enorm veel kortingen op vakanties dus ja dan neem ik het maar voor lief ... Het is voor mij een wereld baan dus hoop echt dat het gaat lukken Maar snap jullie ook wel hoor wat jullie bedoelen met het salaris @Chillin: Thanx meis ..
@Devilschase, die chatsite doet het bij mij niet! En is die 1400 netto??????????? Chantal, veel succes.
Succes. Hoop voor je dat je het wordt. En een goed salaris is fijn er moet tenslotte brood op de plank komen maar net zo belangrijk is dat je een baan hebt waar je je goed bij voelt en die je leuk vindt...anders duren de dagen wel heel erg lang.
Bedankt meiden .... Heb gewoon zin in het gesprek .. net alsof ik op de koffie ofzo ga bij de meiden hahahah
Heel veel succes! Inderdaad is op een reisbureau werken geen vetpot, maar wel hartstikke leuk, vind ik tenminste. Ik heb op een reisbureau gewerkt toen ik 19 was en verdiende volgens mij iets van 1000euro netto per maand. Een vriendin van mij werkt nu nog op een reisburea heeft 3 jaar ervaring en verdient voor fulltime 1100euro netto per maand. Eigenlijk belachelijk, want je moet gewoon enorm veel weten van allerlei bestemming en je staat in contact met soms echt lastige mensen en daar krijg dan zo´n minimaal loon voor. Maar je moet nu gewoon pakken wat je pakken kan! Succes!