Ik verdien 1575,00 euro voor 36 uur netto zonder reiskosten vergoeding, ik ben 22 jaar en werk als commercieel medewerkster (zo en dan weten jullie ook weer alles )
@chantal kan ik nog net succes zeggen! hoop at je aangenomen word. Leuk trouwens nu een profielfoto van je te zien. Ik kom je vaak tegen in topics, dus was wel benieuwd naar je geworden.
Sorry voor de late reactie maar ben gelijk door naar de sportschool gegaan dus kom net pas thuis Maar het gesprek is volgens mij wel goed gegaan, snap alleen niet dat ze vragen gingen stellen zoals '' wat zou jij doen als een klant dit of dat zou doen '' dan denk ik hallo kijk ff in mijn dossier en naar mijn beoordelings gesprek dan weet je toch genoeg ? Bedoel heb bij dat bedrijf gewerkt ... Heb gewoon normaal antwoord gegeven en heb aangegeven dat mijn hart echt ligt in het toerisme ... Volgende week hoor ik of ik voor een tweede gesprek mag komen en dat is dan op kantoor in Rotterdam, heb dan een gesprek met de Manager zeg maar .. dus nog geen duidelijkheid eigenlijk ...
Spannend Hopelijk mag je op 2e gesprek komen. En ik zie dat je zwanger bent!! Van harte gefeliciteerd
Hey Chantal! Spannend hoor! Hopelijk wordt je aangenomen!! Zou wel top zijn he? En zwanger??! Gefeliciteerd!!!!!!!!
Hey Meiden, nogmaals thanx allemaal voor de leuke berichtjes @Truusdemier: Nee ik hoef gelukkig niet te stoppen met Sonja, ze heeft het dieet nu zo aangepast dat het verantwoord is voor die kleine en dat ik toch nog een beetje af kan vallen .. ze houden me erg streng in de gaten .. Gelukkig loopt het dieet maar tot eind juli, uiteraard ga ik na de zwangerschap weer strak verder maar tot eind jullie moet ik me verantwoorden voor TV zeg maar dus hou ik me heel strak aan het dieet
O Chantal ik lees het nu pas. Gefeliciteerd!!!! En fijn dat je toch nog een beetje kunt afvallen en dat ze je goed in de gaten houdt.