Ben ook wel benieuwd.... Eerlijk gezegd verwacht ik dat ze niet aangenomen is. Anders had ze dat wel laten weten hier denk ik...
Hey meiden, sorry voor de late reactie ... Is helaas niets geworden .. ze vonden me niet commercieel genoeg .. Erg vreemd maar goed .. Dus moet weer van voren af aan beginnen ... inmiddels al weer aardig wat sollicitatie brieven verder maar weet het niet meer Was in Feb naar de gemeente geweest met de vraag hoe het zit met die opleiding vergoeding ( nieuwe regel ) en daar kreeg ik deze week pas bericht van dat ze het in behandeling gaan nemen .. Lekker op tijd ... Maar goed we blijven lachen .. al gaat dat niet altijd even makkelijk
Hoe kunnen ze je nou niet commercieel genoeg vinden? Je hebt toch al eerder voor ze gewerkt. Soms snap ik mensen niet meer hoor. Wij zoeken ook niemand op het moment. Mocht je in de reisbrance willen blijven werken, hou dan de website van reisrevue en travelecademy goed in de gaten. Bij de Holland America Lijn zoeken ze trouwens ook nog mensen. Succes maar weer. Elvira
Ik snapte het ook niet en heb ze dat duidelijk verteld .. Toen ik weg ging bij Arke heb ik een goede beoordeling mee gekregen en had zelfs zwart op wit staan dat mijn toenmalige manager de papieren al had ingevuld voor de verlenging van mijn contract maar dat het niet door ging vanwege die crisis .. Was die dag hondsberoerd ( aangegeven ) en ben toch gegaan naar het gesprek omdat ik geen indruk wilde scheppen dat ik bij het minst geringste me ziek zou melden, zeggen ze '' had je niet moeten doen, ziek is ziek '' probeer je je goed neer te zetten is het weer niet goed .. Nou ze kunnen me rug op daar, serieus vind het zo kinderachtig dat ze zeggen me niet commercieel genoeg te vinden Thanx voor de tips ..
he wat balen voor je! wel vreemd toch als je er al eerder hebt gewerkt ze je ineens niet goed genoeg meer vinden... hoop dat je gauw eens wat vind...
Ik vind het zo sneu dat je telkens pech hebt en niet wordt aangenomen, serieus. Dus bij deze een hart onder de riem. Kop op meidje, hoe moeilijk ook