Ik ben op dit moment 39,4 wk zwanger. Vanmiddag ben ik in het ziekenhuis door de gyn gestript. Ze vertelde ons ook dat ik al 2 cm ontsluiting heb. Strippen is gelukt en na 30 min. begon ik al lichte krampen te voelen. Na een uur waren het al heftigere krampen en ik dacht echt als het zo doorgaat kan ik straks terug naar het ziekenhuis om te bevallen. Nu 6 uur na het strippen zijn de krampen helaas weggetrokken en ik voel helemaal niets. Ik weet dat strippen geen zekerheid voor een bevalling geeft maar toch had ik gehoopt dat het door zou zetten. Ik ben ook nooit eerder gestript ook niet bij mijn eerste zwangerschap. Dus geen idee hoe en wat. Wat ik me nu afvraag, kan het zo zijn dat het alsnog weer vannacht of van de week begint? Of zou het toch niet geholpen hebben? Zijn er meiden die dit ook hebben gehad?
volgens mij moet het als het helpt binnen 24 uur tot een bevalling leiden.. Dus ik denk dat het alsnog kan beginnen. Ik wacht samen met je af. Vandaag bij 39+3 gestript ook 2 cm ontsluiting haha
Ik denk dat je idd de 24 uur zal moeten afwachten om echt te kunnen zeggen of het iets gedaan heeft of niet,..... wachten duurt altijd lang maar straks heb je er iets heel moois voor terug heel veel succes met nog even wachten, hoop dat jullie kleintjes er snel zal zijn.
Bedankt voor jullie reacties! Wachten idd, soms wel lastig... @Tweedeopkomst Voor jou ook spannend! Hopelijk gaat er snel iets gebeuren voor ons allebei.
Ik ben vanmiddag ook gestript rond 15:15u en kreeg menstruatiekrampen+1 a 2cm ontsluiting. Die werden wat lichter dacht ik maar rond half 6 toch erger, om 19u echte lichte weeen en rond 21:45u toch 4a5 cm. Dit heeft doorgezet en ben toch mama geworden om 00:14u! Maar de vk zei dat het toch nog kan beginnen binnen 24 tot 48 uur. Dus er is nog hoop. Ik hoop het voor je en zet em op!
@Lonnie26 Gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo snel doorgezet heeft. Geniet van jullie kindje en de kraamtijd! Hier ook helaas tot nu toe niets.
Hoi!!! Ik vandaag voor de tweede keer gestript ook wel weer buikpijn nu mja of het doorzet..?! Spannend en succes!!
@Lievelenthe Ook voor jou spannend! Hoeveel dagen zat er tussen de 1e en de 2de strip sessie? Ik ben gisteren gestript en heb pas volgende week donderdag weer een afspraak.
Hier vanochtend gestript, was niet prettig maar goed te doen. En t was fijn dat ze thuis kwamen. Nu wat lichte krampen...ben heel benieuwd of het door gaat zetten. Succes allemaal
Hoe gaat het met iedereen? Hier vannacht weer heftige krampen gehad en veel harde buiken. Ik dacht echt, nu begint het...Tegen de ochtend is het helaas weggetrokken. Net mijn slijmprop verloren. Erg spannend! Nu wachten, wachten en wachten....
Hier heeft het niks uitgehaald, ja het heeft ervoor gezorgd dat ik ipv en krappe 2 nu een ruime 2cm heb! Vandaag ben ik weer gestript, hoop dus dat het wat uithaalt! Stom he dat wachten
Hier ook nog steeds niets. Wel nog steeds buikkrampen, maar dat is alles. Ik heb pas volgende week donderdag weer een afspraak in het ziekenhuis. Mocht ik dan nog niet bevallen zijn, dan word ik die maandag daarop ingeleid. Spannend voor jou! Hopelijk helpt de 2de keer strippen wel!