Maar mijn vraag is: maandag intake om het zo maar even te zeggen en wanneer is dan de inleiding zelf binnen hoeveel dagen.. Net wanneer er plek is zeker..? Hoe lang duurde dat bij jullie 1 dag na intake of zelfs een week..???
Ik had vorige week dinsdag een afspraak en ben vorige week woensdag ingeleid. Omdat de baby nog heel hoog zat ben ik met gel ingeleid in plaats van een ballon, anders hadden ze mij meteen al opgenomen om de ballon te plaatsen. Kan dus snel gaan, de inleiding is mij overigens voor de tweede keer prima bevallen succes!
Toen de gynaecoloog zei dat ik aan de balie maar een afspraak moest maken om in te leiden en maar een datum moest kiezen zei ik "uhhh,vanavond?" Dat mocht als er plaats was,en ik had geluk...er was plaats en mocht me 3uur later alweer melden
Wij hebben gi de afspraak gemaakt, zou vandaag ingeleid worden. Helaas zijn we op het laatste moment afgewezen omdat ze geen tijd hebben. We stonden al klaar om te gaan, hoefden alleen nog even te bellen ter bevestiging. Nu weten we niets, we hebben geen nieuwe datum gekregen. Zitten hevig teleurgesteld thuis bij de telefoon nu. Dat kan dus ook gebeuren...
Jeeee kan dus heel snel gaan..! Ja dat had ik ook ergens gelezen idd dat je ook weer weggestuurd kan worden dat zou balen zijn...!!!!! Sterkte ermee en hopen dat je snel mag!
Dinsdag afspraak gynaecoloog, ze vond mijn bloeddruk toch echt te hoog en zei dat ik bij de balie een afspraak moest maken om ingeleid te worden. Bij de balie vroegen ze welke dag mijn voorkeur had. "Zo snel mogelijk" want ik was het aardig zat. Was donderdag plaats, maar moest wel die ochtend bellen of er ruimte was. Gelukkig was dat het geval. Maar ik zat nog potdicht. Na drie gelcapsules was er nog te weinig ontsluiting. Vrijdagochtend gelukkig wel, vliezen direct gebroken en dochter geboren om 14:50. Dus hou er rekening mee dat het niet persee in 1 dag lukt. Ik wist dat al wel maar mijn vriend was er heilig van overtuigd dat hij die donderdag vader zou worden. Was lichte terleurstelling voor hem dat het pas vrijdag was
Ik had op vrijdag een afspraak met de gyn en moest me op maandag om 7.30 melden voor de inleiding. Dinsdagavond om zeven uur is mijn dochter geboren. Het kan soms heel snel gaan. Succes!!
Ik ben ingeleid ivm hoge bloeddruk. Donderdag balloncatheter geplaatst, baarmoedermond was iets verstreken, maar geen ontsluiting. Vrijdag na het verwijderen van de ballon had ik 3 cm ontsluiting en zijn de vliezen gebroken. 7 uur later was de kleine er.
Ik had op maandag controle bij de gyn op verdenking groot kindje ( zou een echo krijgen en even bespreken hoe en wat) die dag ervoor hebben we onverwachts in het ziekenhuis gezeten vanwege het kindje niet meer voelen. Die dag erna dus controle bij gyn (stond al op) om 15.30 en daar kreeg ik te horen je wordt morgen om 08.00 ingeleid Dat was echt het laatste wat ik verwachtte heb mijn man ook gebeld toen ik in de auto zat en huilend gezegd ik moet morgen bevallen en ik wil helemaal niet hahaha echt erg ik had nog maar 2 weken verlof en nog heel veel plannen ik was ook echt van 42 weken uitgegaan. Maar goed de volgende dag ingeleid met infuus en om 23.22 bevallen van een gezonde dochter. Deze keer hoop ik op een spontane bevalling en geen ingeleide bevalling...
Ik moest me melden in het ziekenhuis voor 'n ctg en echo. De dag erna moest ik om 08:00 in het ziekenhuis zijn. Ik kreeg tabletjes om de baarmoedermond week te maken. Om 11:15 braken ze m'n vliezen en begonnen de weeën en om 23:00 is mijn zoontje geboren. Ik was trouwens al 41.6 weken. Misschien hielp dat ook mee. Succes he!
Ik had op vrijdag een afspraak bij de gyn met 40.3 weken ivm niet indalen en vermoeden van een groot kindje en moest toen maandag terug komen voor de balkonkatheter. Dinsdag ochtend toen ingeleid met 40.6
Nou ben geweest maar ze vind inleiden met 37 weken toch echt te vroeg... Dus ik moet volgende week woensdag terugkomen en dan groeiecho en aan de ctg.. Ze wil ook nog dat ik deze week voor de tweede keer een bloedsuikertest doet om dat uit te sluiten. Maaaaaaar morgenavond mag ik wel naar de verloskundige om te kijken of ze kunnen strippen dus hoop dat ik al een beetje een opening heb.. En dan komt misschien alles vanzelf op gang....
Nou mij hebben ze met precies 37 weken ingeleid. (Wel waren mijn vliezen al gebroken) donderdag avond t zh in omdat me vliezen dus gebroken waren voor de 37e week en vrijdag zijn ze begonnen met pillen in brengen. Na 6 pillen (2dagen) en 4 x gestript kreeg ik eindelijk weeen en zondag middag 12.22 is onze zoon geboren. Hoop voor je dat t allemaal lekker snel gaat!!