2 x met 95% zekerheid een meisje gezien,zou het zo blijven?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door an1984, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an1984

an1984 Actief lid

27 mrt 2010
    158
    0
    0
    hallo,

met 16 weken hebben we een geslachtsbepaling gehad bij een (pret)echoburo en ze zei me met 95% zekerheid dat we een klein meisje krijgen,we durfden nog niet te gaan shoppen voor een meisje.
    nu was ik vorige week bij de vk en die heeft ook nog even tussen de beentjes gespiekt en gokt ook een meisje.
    zijn er mensen waarbij dit ook zo gegaan is en het daarna toch nog een jongen werd??
    ben wel heel erg benieuwd of zoiets vaak verkeerd gezien word!

groetjes an

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier was het tot 19 wken 3 keer een meisje tot we de 20 weke echo hadden en het een jongetje bleek. later nog 5 echo's gehad en het was echt een jongetje

3. an1984

an1984 Actief lid

27 mrt 2010
    158
    0
    0
    oh jeetje,dat meen je!
    nou dan gaan wij er nog maar niet vanuit dat het een meisje word haha!
    straks moeten we het roze voor blauw ruilen.
    ze was wel heel stellig en zei:ik zal wel gek zijn als het nog een jongen word!
    t is wel lastig hoor,zeg dan niks als je t niet zeker weet!

4. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Ik ken iemand op deze site waar toch echt met zekerheid tegen gezegd was dat ze een meisje kreeg, maar die toch echt een zoontje heeft gekregen!

5. an1984

an1984 Actief lid

27 mrt 2010
    158
    0
    0
    oh ok nou wij hebben straks nog een 20 weken echo en met 28 weken een pretecho hoop dat ze het me dan wel met zekerheid kunnen zeggen!
    bij onze zoon was t met 17 weken overduidelijk dat het een jongen werd en dat is het gelukkig ook gebleven!

6. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    Ik denk dat het ook aan de termijn ligt van de echo.
    We hebben nu 2x een echo gehad met 21 weken en 22 weken (herhaling echo ivm ligging) en beide keren was het geslacht echt goed te zien. Ze waren er 99% zeker van...
    Ik krijg nog een groeiecho met 28 en 34 weken, dan gaan we wel echt los in een bepaalde kleur!

De vorige keer bij 20 weken een jongentje en dat bleek ook zo te zijn!

7. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    met de 20w echo kon ze het niet met zekerheid zeggen, ze zei ik ben voor 75% zeker dat het een meisje is maar als het niet zo is dan kom ik niet de kinderkamer verven. voor haar heel grappig maar voor ons was dat wat minder. nog geen steek verder.
    nu hebben we afgelopen week weer een echo gehad en de gyn zei dat ons kindje toch echt wel een meisje was hoor:D
    wat een geruststelling was dat zeg. zou toch vragen om problemen zijn als je alleen maar meisjes kleren hebt gekocht en blijkt toch een piemeltje aan te zitten haha!

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hier bij 16 weken een meisje gehoord, bij 18 weer, op de 20 weken echo ook, en daarna bij controles in het ziekenhuis ook nog een paar keer.. maar ik heb pas geshopt toen ik het op de 20 weken echo duidelijk zag :D

De laatste keer dat we het zagen was met 25 weken geloof ik.. dus ja.. als het een jongetje is.. ach.. dan moet ik in het ergste geval omschakelen en de kamer blauw maken ipv roze :D

Dus ik denk wel dat ze bij jou een meisje gezien hebben hoor.. maar ik zzou ook nog ff wachten met shoppen :D

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hier ook die twijfel gehad hoor, met 16wk zagen we het, maar dat was 60% en toen met de 20wk 98% zeker toen geloofde ik het ook nog niet, moest gelukkig nog een keer terug en nog steeds een meid! en tegen het einde nog een echo bleek nog steeds een meid te zijn, had wel voor alle zekerheid ook een pakje mee naar het zh wat voor beide kon. en het is een meid geworde. ik zou je 20 wk nog even afwachtte.

bij ons zeiden ze op de OK wie heeft gezegt dat her een meid was? ik zeg nou jij zelf hadden ze even een grapje met me uitgehaald,

10. an1984

an1984 Actief lid

27 mrt 2010
    158
    0
    0
    haha in de meeste gevallen klopt het dus wel!
    en 95% is een hoop natuurlijk,we hebben volgende week dinsdag de 20 weken echo ben zo beniewd!
    heb me er al een klein beetje op ingesteld hoor,kan niet wachten om roze dingetjes te halen!
    wat zal je geschrokken zijn op de ok,dat zijn geen leuke grapjes haha. groetjes

11. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hier zei de gyn met 20 weken echo dat het echt 100% een meisje was.... door de misselijkheid heb ik geen pretecho meer laten doen en werd ik tijdens de bevalling verrast door een jongetje :) Niets is zeker dus... hihi...

Maar als je meerdere echo's hebt dan krijg je uiteindelijk wel een goed antwoord denk ik.

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @an1984 ik was zeker geschrokken, hun konden alleen maar er om lachen. maarja had ook wel heel vreemd geweest als het toch een knul was na zoveel echo;s

@rosao jeetje was je niet geschrokken? en had je veel meiden dingen?

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier ook 2 echo's 1 met 20 weken duidelijk een meid. Ze zei ook je kunt gewoon shoppen is erg duidelijk en zelf zagen we het ook. Na een paar weken een ed echo laten maken en het geslacht verzwegen. Toen ze vroeg of we wilden weten wat het was zeiden we natuurlijk ja en gaf ze aan dat het heel duidelijk ene meid was.

Mijn collega had toch wel iets vreemds.....was tot 3 keer een jongen. Alles blauw en een babyshower gehad met alles blauw en hoera het wordt een jongen op de deur als versiering enz. Toen werd er een kleine meid geboren wel vreemd.

14. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik was wel een tikje verbaasd, maar had meer zoiets van zie je wel, had ik toch gelijk. Eigenlijk was ik verbaasder bij de 20 weken echo toen ze zeiden dat het een meisje was. Ik had wel een roze maxi cosi, daar hebben we een hoes om gedaan. En meidenkleertjes had ik ook wel. Heb alles wat echt niet bij een jongen kon verkocht. De kamer was redelijk neutraal, had gewoon vrolijke kleurtjes gedaan, gelukkig!

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    jeetje wat heb je een mazzel gehad dat je niet een échte meiden kamer had gedaan, en tja met hoes zie je de kleur ook niet van de maxi. en je gevoel wist dus gewoon dat het een knul moest worden

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Jongetjes kunnen ze met zekerheid zeggen, meisjes eigenlijk niet (het is tenslotte een kwestie van uitsluiten.. je ziet iets wel of niet..) Met de 20 weken echo hebben twee echoscopisten gezegd: een meisje. Met de pretecho bij 27 weken heeft drs Papa gezegd: 1000% zeker een meisje.. tja.. ik ga er wel vanuit dat het een meisje is maar we hebben wel een jongensnaam achter de hand ;)

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bij ons zei de arts bij de 20 weken echo dat het 'waarschijnlijk' een meisje was :( . De vk heeft toen met 30 weken nog een keer gekeken, maar toen lag ze met haar beentjes over elkaar. Uiteindelijk was bij de 35 weken echo heel duidelijk te zien dat het een meisje was. Gelukkig maar anders had een jongetje het eerste jaar in roze jurkjes moeten rondlopen ;)

18. an1984

an1984 Actief lid

27 mrt 2010
    158
    0
    0
    haha wat een verhalen alemaal,vind het zoeken van 1 naam al zo moeilijk maar we gaan nu voor de zekerheid toch maar op zoek naar 2.
    kamertje willen we eigenlijk wel echt jongens/meisjes-achtig maar eerst maar even een beetje neutraal.
    wel leuk om te lezen hoe het bij andere mensen gegaan is,en dat het ook best vaak verkeerd gezien word.

Deel Deze Pagina