Vanmiddag HSG onderzoek en een beetje nerveus

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Robing, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    Hallo meiden,

vanmiddag ben ik aan de beurt voor een hsg onderzoek, ben inmiddels wel gewend aan inwendige onderzoeken, maar deze zal volgens mij geen pretje zijn....

en nu ook nog het punt dat wij (zonder na te denken) op de dag na mijn ovulatie hebben geklust, kun je het je voorstellen op een gegeven moment dacht ik o god dit "mag" helemaal niet (ja met voorbehoedmiddel) dat was dus niet het geval en is hij voor het zingen de kerk uitgegeaan. Wat moet ik doen moet ik het melden de kans ik klein maar je zal net zien.. heb wel es gelezen dat je van voorvocht ook zwanger kunt raken.

We zijn op dit moment helemaal niet bezig met zwanger worden meer met het organiseren van onze bruiloft, zodoende heb ik er ook echt niet over nagedacht.. ! dom maar gebeurt !

Gr Ing

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Heel veel succes
    ik was ook op het ergste voorbereid en het viel mij echt mee. maar dat is heel persoonlijk.

precies om de reden die jij beschrijft word een hsg meestal tussen dan 7 en dag 12 gedaan.

groetjes

3. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Heel veel suc6 vanmiddag, misschien valt het je achteraf wel mee, laat het gewoon over je heen komen en probeer wat te ontspannen.

Liefs Sonja

4. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    dank jullie wel, gaat ook wel goed komen.. !
    zal ik het maar niet melden van dat "klussen" ?
    Ing

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik weet niet of ze het dan door laten gaan.
    Wat zegt je eigen gevoel?

6. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    nou zou heeeel raar zijn als het zo is na twee jaar proberen, het is meer dat het me duidelijk gemeld is dat het ook gevaarlijk kan zijn , mocht je zwanger zijn dat spuiten ze het vruchtje dwars door je baarmoeder en overleefd het uiteraard niet maar volgens mij is het voor jezelf ook best gevaarlijk,
    Ik zit pas op dag 5 dpo dus van iets kunnen zien of voelen aan je baarmoeder is volgens mij geen sprake... ik weet het niet ik ga nog ff speuren op het internet denk ik... dilemma maar eigen schuld..

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja zo denk ik ook hoor, het zou wel heeeel toevallig zijn als je nu zwanger zou zijn.

8. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Ze doen een HSG onderzoek juist in die periode dat je nog geen eisprong hebt gehad, dus tussen dag 8 en 11 in mijn geval.

Dan is er in ieder geval nog geen bevruchting geweest. Wij hebben ook gewoon geklust en mij is niets gezegd dat het gevaarlijk zou zijn.

Na het HSG onderzoek komt pas je eisprong en dan kan er pas een bevruchting plaatsvinden volgens mij, toch?

Ik denk dat jij je geen zorgen hoeft te maken.

Veel liefs
    Nataly

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Robin zit dus al na haar eisprong. ;)

10. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Klopt, de HSG vond bij mij op dag 9 plaats, voor mijn eisprong dus. Gek, dat ze 'm dan daarna doen.

Maarre...... ik hoop dat het meeviel in ieder geval!

Kari

11. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    en ja inderdaad het onderzoek had plaats moeten vinden tussen dag 7-12 en dus niet zoals bij mij dag 19 ! weggestuurd dus en moet volgende week weer bellen op m'n eerste dag..
    arts zeer verbaast dat ik uberhaubt en afspraak had gekregen na de ovulatie dus ik met mijn status onder mijn arm naar de afdeling fertiliteit (kon mooi mijn status lezen en las dus ook de uitslag van de samenleving test die bij mijn vriend in ieder geval goed was.. )
    dus helaas geen onderzoek over drie weken hopen dat het wel lukt !

gr Ing

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje zeg...lekkere blunder weer zeg!
    Nou, op naar de volgende datum!
    Succes

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik vond het al zo gek hihihi
    maar ja dit is toch teleurstellend. Je bent er toch helemaal op voorbereid!

14. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi robing
    heel veel succes meid
    liefs Chantal

15. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    jahoor ben pas in september aan de beurt ivm vakanties ! netjes een cyclus van 28 dagen nu dus das weer beter, denk dat we lekker aan wat anders gaan denken de komende maanden, wellicht helpt het... trouwen in oktober staat nu op nummer 1..

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    jeetje dat is een eind weg!

Maar trouwen is wel erg leuk om je op te storten!

Deel Deze Pagina