Hallo dames, Ik ben geen bekende met de gezondheidszorg en de wachtlijstenproblematiek leek een ver van mijn bed show. Tot een paar minuten geleden. Ik heb een afspraak voor ons eerste bezoek aan de gyn gemaakt. Eerste moment: september 2007! (in Amsterdam, ze gaven wel aan dat het lang ging duren omdat er recent een arts is weggegaan...) Wat is jullie ervaring?
ik heb er geen ervaring mee maar misschien een andere ziekenhuis bellen hoe het daar met de wachtlijst?
Bij ons duurde de het de eerste keer 4 weken voordat wij terecht konden. Succes verder meid! Makkie xx
Mmmm, ander ziekenhuis is een overweging. Deze zit alleen heel handig bij mij om de hoek... (gemak dient de mens) Zeker als we echt in de MMM terecht komen is dat volgens mij wel handig. Vanavond maar even met vriendje overleggen. Aan de andere kant, betekent ook dat we gewoon nog 3 rondes zelf ons best moeten doen en wie weet is die afspraak wel helemaal niet nodig (blijf hoop houden)
Sommige ziekenhuizen hebben ook zomerstop he...op de fert. afd. Misschien ligt het mede daar aan. Je kan ook gewoon heel bijdehand even bellen..dat helpt soms ook hoor.
Dat is lang wachten....wij konden met 4 weken terecht. succes in ieder geval. Zomervakantie zal er ook zeker wel mee te maken hebben.
Dank voor jullie tips. Toch bijna allemaal een stuk sneller dan 3 maanden. Maar de zomer speelt vast ook mee en dat er daar dus net iemand is weggegaan. Ga denk ik toch nog maar een bel rondje doen...
Hey meis, Wij moesten ook 3 maanden wachten voor het Bronovo maar ik weet dat gyneacologie daar zo goed is, dat had ik er wel voor over.
Bij mijn gyn (voor de gewone eerste onderzoeken) kon ik 2 weken later al terecht. Nu we zijn doorgestuurd naar de fertiliteit, moest ik 6 weken wachten voor een eerste afspraak... moet nog steeds 2 weken geduld hebben.
Nou uh... ik belde op woensdag en op donderdag mocht ik komen... Is misschien niet helemaal een maatstaf. Maar van de meeste ziekenhuizen kan je op internet de wachttijd bekijken. Bij mijn ziekenhuis was dat geloof ik drie weken. Groeten, Josien