Vanmiddag kapper, weet niet welk kapsel....

Discussie in 'De lounge' gestart door mb90, 8 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik had nog langer haar dan jou, tot voorbij mn ellebogen zegmaar. en toen heb ik het tot net over mn schouders laten knippen.. ohh wat had ik spijt!

maar ondertussen is dat 4 maanden geleden en mn haar komt alweer tot over mijn borst. het groeit ineens meeeega snel! en doordat ik er zo'n groot stuk af heb laten knippen is er geen dode punt te bekennen!

dus als ik jou was zou ik het gewoon lekker kort knippen, even lekker alle dode punten weg.. het groeit toch wel weer aan!

2. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Ik heb eens van heel lang naar superkort laten knippen.
    Zou ik nu nooit meer doen.
    Maar er gaat geregeld een heel stuk vanaf...en is er ook zo weer aan gegroeid. Laat me soms zelfs verleiden tot een ponny. Maar na een tijdje zit dat niet meer mooi en moet ik die ook weer bij laten groeien.

Gewoon knippen zou ik zeggen.

3. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Ik heb laatst zo'n bob laten knippen..en juist niet stijl maar draag het messy.

Heb nog geen spijt gehad.

Het groeit zo weer aan.

Ik had ook lagen en heel dun onerin, en het werd na 3 uur los al slierterig.

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik zeg doen !!

Ik heb het zelfde kapsel haha. En ik vind het heerlijk !!
    Van mezelf heb ik slag.
    Ik heb de ene keer met flinke slag , soms krullen en styl het ook vaak als ik er zin in heb.
    Alles kan met dit kapsel.

En anders groeit het zo weer aan,

5. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Op weg naar de kapper wist ik het zeker. Ik zou gaan voor het kapsel op de foto!

Maar eens ze vroeg ''En? Hoe wil je het geknipt'', was ik toch niet meer zo zeker.

Ik had de foto mee en vroeg haar raad. Ze zei dat het wel een heel erge verandering was, en omdat ik nog nooit kort ben gegaan vond ze het een beter idee om eerst wat in te korten, en nog niet voor deze coupe te gaan. Zo kon ik eerst wat wennen aan korter haar en kon ik later nog voor dat kapsel gaan.

Heb het dus gewoon in laagjes laten snijden, maar dan wel een heel stuk korter. En het doet best wel deugt zo een stuk eraf!

Bijgevoegde bestanden:

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Mooi! :)

7. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Wauw hoor, mooi!

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

sorry ik vind het juist nu een heel ouderwets en saai kapsel geworden... Mijn mening is dat je het toch beter in die bob kon laten knippen...

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mooi !! Misschien wel beter dat je het in stapjes doet :)

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Mooi! En een dikke bos volgens mij?:)

Deel Deze Pagina