vanmiddag naar de gyn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roxen, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roxen

roxen Lid

1 jan 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeey meiden

afgelopen vrijdag heb ik een miskraam gehad en vanmiddag moet ik naar de gyn om te kijken of alles goed weg is, ben wel een beetje zenuwachitg moet ik zeggen..

ik weet dat het zo is maar het voelt zo definitief als de gyn het zegt snapt iemand wat ik bedoel??

gr roxen

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Heel veel suc6 en sterkte meid...
    Ik leef met je mee!

3. Samco

Samco Lid

17 aug 2009
    53
    0
    6
    Het is zo verdrietig een miskraam. Heb zelf een hele vroege gehad. Met 5+ weken. Mag ik vragen hoe ver jij al was?
    Heel veel sterkte met het verwerken!

lfs,
    Samco

4. Iris1980

Iris1980 Nieuw lid

7 jan 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad niet leuk om 'de bevestiging' te horen te krijgen. Heb zelf ook een mk gehad, de controle daarna was niet fijn. Je gaat liever naar de gyn met het nieuws dat je zwanger bent toch?! Veel sterkte!

5. cinderella28

10 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap ook heel goed wat je bedoeld, ik heb 3 maanden geleden ook een miskraam gehad.
    veel sterkte.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    roxen@ meid toch wat verdrietig ik heb zelf nog nooit een miskraam gehad maar snap wel hoe je je voelt.

mijn zusje heeft er vorig jaar net een gehad naar 13 week kwamen ze er achter dat het hartje met 9 week al niet meer klopte

mijn zusje had al zoon moeite om mij te vertellen dat ze zwanger was . omdat ik al 11 jaar bezig ben.
    en evn later moest ze me zeggen dat het mis was we hebben heel hart gehuild met zijn tweeen.
    nu ik het schrijf komt er weer een traan.

sorry wou het even kwijt.

meid ik wil je daarom heel veel sterkte wensen helaas kan ik niet meer voor je doen

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    meid hoe gaat het met je nu?

Deel Deze Pagina