Hoi meiden, heeft iemand van jullie hier ervaring mee? De week na m'n ei heb ik heel vaak last van slapende benen, ben wisselend qua stemming en heb sinds gister bruin verlies (weinig) en vandaag roze verlies(weinig) GRoetjes
die slapende benen heb ik de laatste 2 dagen ook de rest niet. ik heb geen idee wat het is. Ik heb nog helemaal niet de link gemaakt met het zwanger worden en ik maar denken dat het het weer is. Ik heb het namelijk nog geen enkele ronde gehad. ik hoop dat je snel weet wat het is
@t Lautje ja echt vaag gevoel is dat he wel vervelend als je nog aan t slapen bent haha.Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet eerder heb gehad maar het kan idd ook het weer zijn zoals je zegt
t zal niks zijn hoor maar heb sinds een paar dagen een warm gevoel in mijn buik.. zoiets als brandend maagzuur maar dan veel zachter (haha hoe leg ik dat nu uit) Verder obstipatie (huh, heb ik nooit) en mijn borsten zijn vannochtend gegroeid (joehoee, fijn als je een bescheiden b cup hebt) Iemand hier ervaring mee? nog een dgje afwachten maar
ts, het roze bruin verlies zou kunnen duiden op een innestelingsbloeding? verder herken ik de onrustige benen wel, maar niet helemaal in het verband met cyclus, maar meer met het weer... brigg2, ik herken je verhaal...iedere maand na de eisprong heb ik de 'klachten' die je omschrijft...bh's zitten dan echt strakker... kan dus zowel zw.schap als ongi betekenen... (wij gaan voor een tweede, dus herken het ook van de vorige poging om zwanger te raken..
Bedankt voor je reactie Oehh spannend voor de 2de!Ik hoop dat het jullie snel gaat lukken, ga duimen hoor! Ik heb eerlijk gezegd nooit last van groeiende borsten voor mijn ongi... ik heb t alleen als ik enorm veel klus haha Maar ik ben er wel blij mee hoor maar ja ik merk t wel.. vandaag of morgen moet ik weer ongesteld worden. Hoelang ben jij bezig als ik vragen mag? en duurde t lang voordat je zwanger was van de eerste? Wel ander leuk nieuwtje.. mjn vriend en ik gaan kijken naar ringen
ehmm.. misschien een hele stomme vraag maar ik weet t ff niet.. Ik zou de vorige keer op 19 december 2009 ongesteld worden maar was 3 dagen overtijd... vanaf wanneer moet ik nu weer tellen?vanaf die 3de dag dat ik t werd of toch de 19de?