hij blijft maar krijsen :(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jalea, 4 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    pfff ik weet het vandaag echt ff niet meer. tis een heerlijk tevreden kindje wat weinig huilt, de krampjestijd hebben we allang weer achter de rug.. maar vandaagblijft hij maar krijsen, al vanaf 11.15! echt hysterisch, hij is nu dan ook hardstikke schor
    ik weet het echt ff niet meer, geen honger, schone luier, hij wil niet slapen, troosten helpt niet, ff wegleggen helpt niet.. :(:
    (en laat ik nu net zelf met griep en migraine zitten, niet de meest ideale combinatie met een hysterisch kindje :()

iemand een suggestie?

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    heb je al gekeken of hij koorts heeft? anders toch even de HA bellen. ze krijsen meestal niet voor niks.

Groetjes, Miranda

3. Niet meer actief

In bad doen, zitten zijn kleertjes niet ergens te strak of dubbel ofzo.

zetpilletje paracetemol?

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oke, misschien niet 'verantwoord' maar helpt de tv niet eventjes? In de wipper tv kijken?

5. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    geen strakke kleding, koorts oid
    heb hem inmiddels maar sinaspril gegeven, en na een halfuurtje is hij in slaap gevallen. af en toe word hij weer krijsend wakker. denk echt dat hij ergens pijn heeft. maar waar..... geen flauw idee

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    vroege tandenpijn? Fae is hier ook al vanaf haar 3 maanden aan het rommelen :( dus wie weet?
    zielig he, dat krijsend wakker worden.. is hier nu ook wat vaker :( vind het echt zo erg.. maar ja, hij krijgt nu wel een beetje rust gelukkig

7. Mijn dochtertje heeft uren gekrijst toen ik een bobbel bij haar lies ontdekte....bleek een liesbreuk.
    Misschien even voelen of je daar iets vreemds voelt?
    Anders even langs de dokter....volg je moeder gevoel.

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Misschien een oorontsteking?
    Alyna heeft een paar weken geleden eentje gehad, ze had ook geen koorts maar wel duidelijk pijn...

Sterkte!

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    idd, misschien oorontsteking. Hier ook dan altijd krijzen en niet te troosten.
    Je zei dat je zelf de griep hebt en je niet lekker voelt. Je kleintje zal dan ook wel wat onder de leden hebben. Toch maar ff langs de dokter om zijn oortjes na te laten kijken.
    Sterkte!

10. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik denk ook direct aan oorontsteking, daar hoeft niet direct koorts bij te zijn. En oorontsteking doet echt heel erg pijn. Bel gewoon je HA en laat je zoontje gewoon even checken.

11. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Mijn eerste ingeving was ook oorontsteking.
    Succes nog

12. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
  13. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    misschien is hij toch wat ziek aan het worden, hij kucht ook wat. na gisteren 2x sinaspril gegeven te hebben, gaat het vandaag weer behoorlijk goed :D

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik zat eik meteen aan een sprongetje te denken toen ik het eerste berichtje las.
    Rond de 12 weken zit er een, dus zou kunnen.

15. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Mijn zoontje was laatst ook snotverkouden .
    Een paracetamol zetpil gegeven .
    Ook hij werd hysterisch huilend wakker .

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Kleintjes onder de 3-4 maanden krijgen vaak geeneens koorts bij bijv een oorontsteking, dus altijd goed om in je achterhoofd te houden: ontroostbaar huilen zonder reden: ziek? HA vindt het nooit erg om te kijken!

Deel Deze Pagina