Vanmiddag operatie...

Discussie in 'De lounge' gestart door Napoleon, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

sterkte.

2. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte en beterschap!

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Voel me na een rotte nacht al veel beter dan gistermiddag. Ik vloei nauwelijks dus heb goede hoop, maar tijd zal het leren ;)

Blerg wat voelde ik mij beroerd zeg! Ik had lang nodig om uit de narcose te komen en daarna omdat ik moe was sliep ik door maar wel met bewustzijn. Toen voelde ik mij prima. Geen buikpijn en ineens kwam dat heel erg opzetten, ik gaf het een 8, pijnmedicatie hielp maar een heel klein beetje en toen zat ik al aan mijn max, zei: doe mij maar een bevalling... Ik kreeg toen iets anders waar ik dus echt hondsberoerd van werd, had ik dat maar niet gekregen, ben tot vannacht misselijk geweest en vervolgens een lichte koliekaanval (heb ik wel eens vaker) maar werd onderdrukt door de meds. En iemand een kamer verderop had schijnbaar veel verzorging nodig dus dat hoorde ik ook allemaal ;) oh ja en het bed was niet zo super voor mijn bekken. Verder klaag ik niet hoor ;)

Man en kids zijn nog even langsgeweest dat was wel even fijn. Ik sluit mijn ogen nog even. Bedankt voor de berichtjes.

En ondanks de pijn, even resultaat afwachten, zou ik het zo weer doen!

4. dekilene

dekilene Niet meer actief

Heel veel beterschap hopelijk voel je je snel beter.
    En inderdaad die bedden zijn bagger ik zweete me kapot het leek net alsof ik in mebroek had geplast...komt door die plastice matrassen..

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    De matrassen zijn al beter dan 2 jaar terug. Ik ga even wassen... Mag nog niet douchen, ben dizzy. Zit nu lekker in het zonnetje.

6. dekilene

dekilene Niet meer actief

Lekker rustig aan doen!:)

Deel Deze Pagina