geslacht standaard ingevuld bij pretecho?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Wanda81, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wanda81

Wanda81 Lid

28 jan 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben laatst een pretecho gehad. Op een gegeven moment krijg je een beeld waar verschillende waarden ingevuld staan, zoals gewicht. Hierbij staat ook een vakje waar het geslacht ingevuld wordt. Is dit vakje standaard ingevuld, en wordt het door de echoscopist aangepast als het het andere geslacht is? Of hoort dit vakje gewoon leeg te blijven als je het geslacht niet wilt weten? Als er standaard een geslacht ingevuld staat, wat staat er dan?

Wij wilden het geslacht niet weten, maar bij dat vak staat wel iets ingevuld. We vragen ons nu af of dit standaard hierop staat of dat ze het toch perongeluk heeft ingevuld.

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik zou even bellen. :)

3. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

Lijkt me niet dat ze daar zomaar wat gaan invullen.
    Maar inderdaad als je het zeker wil weten zou ik even bellen.
    Ik denk haast dat ze er niet aan gedacht heeft bij het invullen.

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Op mijn formulieren die ik heb in het ziekenhuis (dus in mijn dossier), staat er op het echoformulier van 20 weken bij geslacht meisje, en dat klopt inderdaad (wij zagen het tijdens die echo).

Ik zou ook even bellen! Lijkt me niet netjes als ze het invullen terwijl je het niet wilt weten.

5. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Wat staat erbij dan?

6. didi2

didi2 Actief lid

31 mrt 2010
    185
    0
    16
    Denk dat dat de waardes zijn van jou. Dus dat zou female moeten zijn.Ook jou gewicht (alleen bij een nt-meting van belang. Anders ff bellen

7. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    En meestal staan de gegevens van de voorgaande persoon er nog in. Wij krijgen een meisje, maar eerst stond er jongen.

8. Wanda81

Wanda81 Lid

28 jan 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de antwoorden.

Het zou idd kunnen zijn dat het nog van de vorige persoon is. Mss toch maar even bellen om het zeker te weten.

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Er staat zeker female? dat ben jij. De echoscopiste heeft dat ons verteld. Dat gaat over degene die voor haar op tafel ligt (dus altijd een vrouw) en bij sommige apparaten kunnen ze niet verder voor ze dat vakje ook hebben ingevuld. Is dus niet het geslacht van je kindje.

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.159
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb ook wel eens zo'n formulier gezien waarbij geslacht 'ja" was ingevuld. :D Ik denk dat ze inderdaad gewoon iets in dat hokje moeten zetten om verder te kunnen.

Deel Deze Pagina