Ik zie de laatste tijd veel reclames waarin er verteld word dat je soms veel geld kan krijgen voor je oude telefoon. Je vult je gegevens in op de website die in de reclame word genoemd en doet de telefoon op de post. Je otvangt dan gelijk je geld zeggen ze. twifel ik best wel aa de eerlikeid va die sites. Ik ben benieuwd of iemand dit al eens gedaan heeft en ook echt geld heeft gekregen en hoeveel dat was. Ik vind het namelijk mooi klinken allemaal, maar denk dat het bedrag dat je krijgt voor je oude telefoon sowieso veel minder is als ze je doen geloven in de reclames
Ja dat klopt. Voor de telefoon die wij in de kast hadden liggen (LG Cookie) zouden we geloof ik 24 euro kunnen krijgen... Zelfs mijn Nokia E72 (die ik met veel plezier gebruik en echt niet ga verkopen!) is nog maar 60 euro waard. Als je nu in de winkel de nieuwste telefoon zou kopen, zou je misschien die beloofde 150 euro kunnen krijgen.
@minnie idd die postal gold vind ik ook zo onbetrouwbaar overkomen. @fairy dan krijg je dus echt weinig ervoor. Zo oud zijn die toestellen ook nog niet toch? Ze doen je geloven dat je echt veel krijgt.
en daarbij.. je moet er maar te vreden mee zijn want jij stuurt je telefoon, en hun stortte het geld.. ze overleggen niet met de klant.. dus ook al kreeg je maar 10 euro gestort heb je weinig tegen in te brengen
Ik heb een jaartje geleden mijn Nokia n95 8GB verkocht op Zonzoo! Ik heb daar toen toch nog 120,- voor gekregen!! Dat geld stond op zich wel snel op mijn rekening. Tegenwoordig werkt Zonzoo met mediamarkt volgens mij en kan je daar je telefoon inleveren en krijg je direct je geld van de mediamarkt!
De reclame's die je tegenwoordig ziet, klopt niks van! "50, 100 of zelfs wel 150 euro?!" Nee hoor, ga maar eens naar hun site en vul in welke telefoon... de ietwat 'oudere' telefoon leveren 'niks' op... Ik bedoel eeh een telefoon waar ik een paar honderd voor betaald heb ga ik nu niet wegdoen voor 25 euro! Opzich is het makkelijk verdienen voor ze, want er zitten namelijk 'kostbare stoffen' in de telefoon he? Zoals goud!
Ik heb even mn nieuwe werktelefoon opgezocht, die kost normaal tussen de 4 en 600. Als ik die in zou leveren bij bijvoorbeeld Zonzoo zou ik maar 91,10 terug krijgen haha Ik vind het dus echte onzin die sites.. de reclames beloven veel maar in werkelijkheid is het 3x niks wat je krijgt Blackberry Torch 9800
via zonzoo kun je best veel krijgen. Gewoon langsgaan bij de mediamarkt. Mijn zusje heeft daar 2 weekjes terug 3 toestellen ingeleverd en er 50 euro voor terug gekregen. 1 nokia die erbij zat was helaas iets aan stuk daar kreeg ze 19,95 voor anders kreeg ze daar alleen al 50 euro voor. Dit waren wel oude toestellen maar om op te sturen en dan pas je geld zien ik vertrouw dat niet er zijn zat postbodes die je toestel achterwegen houden en er zelf geld aan willen verdienen
Mijn vriend heeft ook een telefoon verkocht aan Zonzoo. Ze werken inderdaad nu via mediamarkt, en dat gaat prima. Je vraag was of dit eerlijk werkt, en daarop is het antwoord Ja. Of jij het voldoende vindt is een tweede maar dat kun je prima zelf beoordelen lijkt mij!
Het werkt op zich prima, heb al wel eens telefoons via Zonzoo verkocht. Ik heb laatst ook een nieuwe telefoon mogen uitzoeken dus mocht de oude weg. Heb toch maar eerst een advertentie op marktplaats gezet, en uiteindelijk de telefoon binnen 2 dagen via marktplaats verkocht voor meer als de Zonzoo waarde
wel apart want zou voor mijn bb 9700 die toch wat ouder is als de torch 136,29 euro zegt die site.. misschien meer bruikbare onderdelen?
Het is iig meer dan een oud toestel wat in de kast ligt te verstoffen toch? Of het nu 10 of 50 euro is, je krijgt het maar. Ik twijfelde ook of ik eht moest doen, we hebben hier nog wel wat oude mobieltjes liggen, maar als ik het zo lees is Zonzoo wel een goede optie dus.
wij hebben vorig jaar onze ingeleverd bij de mediamarkt en dat leverde 170 euro op. ik zou ze niet op sturen, als ze kapot gaan ben je je geld kwijt.
Nou het zijn hele mooie reclames maar ik vind het belachelijk dat je er zo weinig geld voor terug krijgt. Ik zou dus echt nooit een mobiele gsm aan hen verkopen,ik denk dat je via mk veel meer kunt krijgen!
idd opsturen zou ik ook niet doen wel slim dat je het nu ook in kan leveren bij mediamarkt. idd voor een oude die anders ligt te verstoffen is elke euro leuk maar heb wel het idee dat je voor de nieuwere toestellen te weinig krijgt als ik dat zo lees hier