Ben je één of meerdere keren gestript? Eventueel doen ze het van de week nog een keer. Ik heb ook een zeer gevoelige baarmoeder, inwendige echo maken deed me al pijn, dus verwacht dat me dit ook wel pijn gaat doen, maar ja.. Alles voor het eindresultaat!
Het is gedaan, was zelf heel gespannen waardoor ze licht kon strippen. Had al 3-4 cm ontsluiting, superweke baarmoedermond, dus ze had goede hoop. Ik ook, jammer dat mijn gespannenheid het niet toe liet volop te strippen, maar we gaan het zien
Oh kijk aan! Nou dat schiet op! Ik had ook al 2 cm. Wat ook wil helpen ( maar daar moet je hoofd wel naar staan) is een orgasme. Kan je net die jump start geven
Dit wilde ik ook zeggen en eigenlijk is seks waarbij jullie beiden een orgasme hebben nog beter. Als je nog een keer gestript moet worden, kan een orgasme ook helpen trouwens (vantevoren), dan is het vast lekker week en het helpt tegen de spanning. Ik duim voor je dat het snel op gang komt.
Oh dan doet het voorwerk (ookal is dat vervelend en vermoeiend) toch best wel wat! Hopelijk zet het vannacht door
HierHook thuistdethvliezen gebroken.gBinneng2 uuruwasuieigeboren. Heel ergeprettigeerbevalling. Sorry voorvhetvtypenv dedspatie opozp isieeniletteri
Ik hoop voor je dat het nu doorzet, ik zou het strippen niet te vaak laten doen, evenals toucheren, er is toch altijd een infectierisico,zeker als het nog een poosje gaat duren..
Strippen geeft geen extra risico op infectie (uit onderzoek kwam infectie net zo vaak voor bij vrouwen die wel gestript werden als vrouwen die niet gestript werden), langdurig gebroken vliezen wel, maar als die erg lang gebroken zijn stuurt de verloskundige je daarom ook naar het ziekenhuis.
Hoop dat het doorzet! Bij mij heeft het wel gewerkt. Ik zou bij 41 weken ingeleid worden maar wilde heel graag dat het spontaan zou beginnen. Bij 40+1 ben ik voor het eerst gestript, bij 40+3 een tweede keer. Vroeg op de ochtend van 40+5 braken de vliezen en kwam het allemaal vlot op gang!