Dag dames!! Gisteravond hebben wij een echo gehad om te kijken wat we krijgen! De kleine was heel eigenwijs en verlegen, de billetjes naar beneden! Mijn baarmoeder ligt naar achteren gekanteld dus was uitwendig met geen mogelijk te zien! We zijn een half uur bezig geweest om het op alle mogelijke manieren in beeld te krijgen, maar nee hoor... de kleine zat ons lekker uit te lachen haha uiteindelijk maar inwendig gekeken, en dit is resultaat! De verloskundige zei tegen ons, 100% meisje, extra goed gekeken maar volgens haar was t niet te missen...' Toch twijfel ik, omdat je nog weleens verhalen hoort dat het toch niet kopt! Geen idee of hier al een topic over is, maar wat denken jullie???
vervelend he als je toch twijfelt! bedankt voor het meekijken! ik zie ook echt 'de 3 streepjes' maarja het zal je overkomen dat je alles roze hebt en dat het toch een jochie blijkt te zijn! oeps! haha
Ik krijg een jongen dat is wel duidelijk bij me meiden waren me echo's dezelfde als de jouwe zelfs nu ik duidelijk een piemeltje ziet denk ik soms van "is het wel een jongen" hartstikke dom natuurlijk maar volgens mij is het vrouweigen ofzo om te twijfelen over wat het is heb de echo gister zelfs laten zien aan me eigen vk
Oh Sophiaatje dat is inderdaad ook een mooie duidelijke echo! Een echt kereltje haha leuk joh!!! Eigenlijk is de twijfel best logisch als ik er zo over nadenk, je wil toch 100% zeker weten wat je nou krijgt... Ik durf nog steeds geen spulletjes te kopen, ook zoiets! Ik wacht nog even tot de 20 weken echo
Als je inzoomd op die 2e foto (9u56), dan zie je heel duidelijk de binnenst en buitenste schaamlippen. Dit moet wel eens meisje zijn mooie foto's!