@ Sandrina: Ja, ik was in een keer zwanger! Maar we waren niet bewust aan t klussen... we deden het 'stiekum' niet altijd even veilig... en 'toevallig' ook precies rond mijn vruchtbaarste dag, we wilde zelfs nog de morning after pil gaan halen, (waar ik me nu helemaal niets meer bij kan voorstellen) maar omdat ik toch zeker wist dat het niet raak was, had ik geen zin om voor niks ziek te worden van die pil... hahahaah.... zo zie je maar... ik had ook bijna geen zwangerschapsverschijnselen in die 2 weken voordat ik eigenlijk ongesteld moest worden... jij wel, trouwens? Voel je je zwanger? Gr. Niki
haha je bent hardstikke zwanger!!! gefeliciteerd en iemand schreef t hier net al.....smeer je dokter de digi cb aan om voortaan mee te testen hihi ik lees morgenochtend weer verder...gr. cathy
Meid gefeliciteerd, morgen zal de huisarts de uitslag vast bevestigen. Geniet ervan enne hou je ons op de hoogte? Groetjes Senna
Nou meiden, ik ben net terug van de dokter... Eerst zei hij dat de test weer negatief was en dus vertelde ik hem over de digitale testen die positief waren. Dus we hebben nog eventjes gewacht..... En ja hoor!!!!!!!!!!!!!! Een dun streepje!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK BEN ECHT ZWANGER!!!!!!!!!!! Ik kan wel schreeuwen van blijdschap, Jeeeehhheee!!!! Ik heb meteen zo'n informatiepakket gehad met adressen. Ik ben zo blij!!! En dat al de eerste ronde!! Ik ga ook voor jullie allemaal duimen! Ik gun jullie dit intense gevoel ook hoor! @Niki Wat geweldig dat jij ook in 1 x (ongepland) zwanger was! Ik voel mij alleen een beetje moe af en toe en ik heb echt een cupmaat groter gekregen. Voor de rest heb ik s nachts vaak rare buik. Het voelt in ieder geval heel anders, de hele dag door. Wie weet vanaf wanneer je een echo kan laten maken??? Ben zo benieuwd. Misschien zijn het er wel twee Bedankt voor jullie medeleven!!! Ik hou jullie ook in de gaten hoor
Zie maar dat je lekker zwanger bent Van harte meid! Ga er maar lekker van genieten.... Dikke knuffel, An
Hihi, nou daar is mijn nieuwe banner hoor! Dit is zo onwerkelijk... Maar zo geweldig!! Ik ben 21 april 2006 getrouwd en twee weken daarna zwanger geraakt. Erg burgelijk niet? Hihihi!
@sandrina: even over de echo... je bedoelt waarschijnlijk een pret-echo? heb vandaag een 3d-echo laten doen, op mijn werk (ik werk in een sportschool) heeft de vrouw van de baas een echoscopie-praktijk! Is voor medewerkers allemaal gratis... hij verstopte zich, had beide handjes voor zijn/haar gezicht... jammer, maar ik mag over 2 weken terug komen. Bij ons raadde ze aan: voor een 2d-echo rond de 22 weken. Ik heb met 20 weken ook een echo in het ziekenhuis gehad (dit noemen ze hier een termijn-echo) daarom ben ik met 16 weken geweest op mijn werk. Voor een 3d-echo raadde ze aan na de 26 weken. Mijn kindje is een beetje kleiner dan gemiddeld en daarom was het ook beter om over 2 weken terug te komen, dan is de vetstructuur ook beter en krijg je mooier beeld. Waar je ook aan moet denken! Niet insmeren met bodylotion of buikcreme, dat geeft een wat troebel beeld... en dat is natuurlijk erg zonde want zo'n echo zijn best duur! Ik ben blij dat ik gratis kan/mag! Een 2d-echo kost bij ons 75,- euro en een 3d-echo 89,- euro. je krijgt wel foto's en dvd met alles wat er wordt gezegd en wat je ziet! Woon je in de buurt kijk dan eens op www.echoscopie.com succes ermee! en nogmaals gefeliciteerd! SUPER! Liefs Niki
o ja, als je de verloskundige belt voor een afspraak dan zal je meestal pas rond de 9/10 weken voor het eerst een echo krijgen, dat duurt best lang als je nog maar zo in het begin bent... ik ben toen ook al 'stiekum' wezen kijken op mijn werk toen ik 8 weken was... lucky me!
JEMIG...! ik las jouw berichtje en wat er allemaal achteraankwam van de rest...en ik was ook wel in spanning hoor! Weet je al wat meer...... :
@ Niki, Bedankt voor je uitgebreide info! SUper! Jij boft echt dat je dit gewoon op je werk kan laten doen! En ook al bij 8 weken! BEst duur inderdaad, maar volgens mij zeker de moeite waar Zet je ze ook in je fotoalbum? Ik ben erg benieuwd! @Carol, Gefeliciteerd joh! Goede week om te trouwen Hopelijk ben jij ook snel zwanger!! @ bedankt allemaal voor de lieve reactie's! Ik heb er binnen een week ruim 50 vriendinnen bij, hihihi
Hoi Sandrina, Ik zie dat je inmiddels onder 'Ik ben zwanger' een topic hebt geopend waar alle felicitaties nu binnenstromen (lekker gevoel he? ). Vind je het goed als ik deze sluit, of wil je hem open houden om verder te praten over je zwangerschap? Groetjes, Wendy