Wauw meis gefeliciteerd! Ik heb natuurlijk al privé met je zitten berichten en hoopte dat je goed nieuws zou hebben. Ik had al een voorgevoel dat je gewoon zwanger was en het klinkt heel stom maar heb er tot nu toe nooit naast gezeten bij meiden op het forum Haha, maar kwam dit verhaal van je tegen en moest het even lezen. Je bent gewoon zwanger!!!
Ja ja ja jaaaaaaaaaaa! Och meid wat gun ik je dit! Zo een doorzetter, zo verdient! Ik ga knetter hard voor je duimen dat deze mini, of misschien wel mini's, lekker blijven zitten! Echt super voor jullie!!!!!
Oh en puur voor je gevoel zou ik toch maar een zwangerschapstest doen....zo magisch om dat tweede streepje eindelijk zelf te plassen! Een aanrader
Wauw gefeliciteerd! Krijg je nog een tweede bloedtest om te kijken of je hcg oploopt? Ik zou er anders donderdag of vrijdag nog een laten doen. En zelf zou ik ook een urine test. Ik vind nu met 13 weken nog steeds onwerkelijk dat er een mini mensje in mijn buik zit
@dame82 thx voor je lieve reactie! Zodra ik het durf..... Echt bizar hoe verknipt ik ergens ben geworden. Ik moet dit echt eerst accepteren... Pfff Kun je beschadigd raken door de MMM?
Ja die mmm doet wel wat met je.... ik zal je zeggen dat ik het nu nog steeds onwerkelijk vind dat ik zwanger ben en ergens nog steeds het gevoel heb dat ik op de klap zit te wachten. Mijn tip geef jezelf de tijd en geniet waar je genieten kan (ook van zoiets als een tweede streepje en echt waar die ga je zien ) Gelukkig hebben we 8 maanden om aan het idee te wennen! Komt goed! Je hebt mijn dag in ieder geval gemaakt, word zo blij van dit soort verhalen!
Nee over een tweede bloedtest heeft ze het niet gehad, het is nu 2 weken overleven en dan de zeswekenecho ("zes weken en een paar dagen" zei ze). Ik hoop dat ik eind van de week toch wel een urinetest aan durf... Had jij zelf niet dat je dat doodeng vond? Hoe kwam jij er eigenlijk achter dat je definitief zwanger was?
Ja ik dacht altijd "dat soort dingen overkomt altijd anderen"!!!! Aan de ene kant kan ik heel angstig gaan zitten denken over wat er allemaal mis kan gaan (wat ik dus ook doe), maar aan de andere kant hoeft het niet mist te gaan en dan is het vreselijk zonde als ik mij al die tijd zo'n zorgen heb gemaakt... Ik hoop dat ik dus een gezonde balans vind en dat ik alles wat erbij komt kijken heel bewust mag meemaken. En dat ik dan van die kleine dingetjes kan genieten. Ook als ik super misselijk word, haha! Vandaag was ik op 2 momenten wat flauw en licht, toen durfde ik echt nog niet te geloven dat dat ergens iets mee te maken had, maar nu denk ik van wel! Echt zo niet hoe ik normaal ben. Ik voel nu de hele tijd een wat harde onderbuik. En net ging ik verzitten, voelde ik ineens een felle steek in mijn rechter lies. Bring it on!!!!
Zo leuk om felicitaties te krijgen van 'oude bekenden'!! Dierbaar, dank!! O ja en ik heb het manlief inmiddels verteld.... Hij kwam thuis met allerlei verhalen over de rit naar huis en zijn werk, heb hem lekker zijn verhaal laten doen. Daarna even gecheckt of hij een heel drukke dag had gehad (want meestal is hij dan megasjaggo en heeft hij minstens een halfuur rust op de bank nodig om wat te ontspannen). Maar hij was opgewekt en geïnteresseerd in mijn dag. Dus al vrij snel gezellig aan het keuvelen op de bank en kwam het juiste moment voorbij. Toen gaf ik hem het pakje. Er zat een rammelaar in van de prenatal (houten ring met een groen beertje) en een schijf van een boomstam met daarop de tekst 'Jij bent de allerliefste vader van de hele wereld'. Zijn eerste woorden waren: "[stilte..................................] Nou, nou... [stilte .........................]" daarna trok hij me naar zich toe en kreeg ik een dikke knuffel. En zei hij "wat hebben we nu toch weer gedaan" Nu heel rustig en saampjes afwachten tot de eerste echo. Hopelijk krijgen we dan een heel mooi knipperlichtje te zien!! Dank jullie wel allemaal!!
Wat een mooi en bijzonder moment zo samen! Heerlijk om te lezen, ronde 56 . Ik hoop dat deze kleine/kleintjes lekker blijven zitten!