Vanmiddag uitslag bloedtest ronde 56, ik.word.gek!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MLady, 28 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isabelletje14

isabelletje14 Actief lid

27 jul 2014
    356
    372
    63
    Fantastisch!!!!:D:D:D

MLady vindt dit leuk.
  2. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Gefiliciteerd!

MLady vindt dit leuk.
  3. kimmetje88

kimmetje88 Actief lid

10 mrt 2017
    200
    102
    43
    Vrouw
    optometrist
    Gefeliciteerd, Super fijn!!! geniet ervan.

MLady vindt dit leuk.
  4. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Wauw meis gefeliciteerd! Ik heb natuurlijk al privé met je zitten berichten en hoopte dat je goed nieuws zou hebben. Ik had al een voorgevoel dat je gewoon zwanger was en het klinkt heel stom maar heb er tot nu toe nooit naast gezeten bij meiden op het forum Haha, maar kwam dit verhaal van je tegen en moest het even lezen.

Je bent gewoon zwanger!!! :D

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ja ja ja jaaaaaaaaaaa! Och meid wat gun ik je dit! Zo een doorzetter, zo verdient! Ik ga knetter hard voor je duimen dat deze mini, of misschien wel mini's, lekker blijven zitten! Echt super voor jullie!!!!!

MLady vindt dit leuk.
  6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh en puur voor je gevoel zou ik toch maar een zwangerschapstest doen....zo magisch om dat tweede streepje eindelijk zelf te plassen! Een aanrader :D

MLady en Lafelife vinden dit leuk.
  7. toffepeer

toffepeer Bekend lid

14 feb 2017
    581
    258
    63
    Gefeliciteerd!! Nu aftellen naar de echo! Veel plezier met het je man vertellen :thumup:

MLady vindt dit leuk.
  8. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Wauw! Wat een geweldig, gefeliciteerd!
    Veel plezier ook met het je man te vertellen :)

MLady vindt dit leuk.
  9. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.840
    113
    Wat een mooi nieuws! Van harte gefeliciteerd!!

MLady vindt dit leuk.
  10. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Wauw gefeliciteerd! Krijg je nog een tweede bloedtest om te kijken of je hcg oploopt? Ik zou er anders donderdag of vrijdag nog een laten doen.

En zelf zou ik ook een urine test.

Ik vind nu met 13 weken nog steeds onwerkelijk dat er een mini mensje in mijn buik zit :D

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Haha ik had jou hier dan veeeeeel eerder moeten tegenkomen!!! :D:D Ja echt bizar.....

svlok vindt dit leuk.
  12. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    @dame82 thx voor je lieve reactie! Zodra ik het durf..... Echt bizar hoe verknipt ik ergens ben geworden. Ik moet dit echt eerst accepteren... Pfff Kun je beschadigd raken door de MMM?:confused:

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ja die mmm doet wel wat met je.... ik zal je zeggen dat ik het nu nog steeds onwerkelijk vind dat ik zwanger ben en ergens nog steeds het gevoel heb dat ik op de klap zit te wachten. Mijn tip geef jezelf de tijd en geniet waar je genieten kan (ook van zoiets als een tweede streepje en echt waar die ga je zien :) ) Gelukkig hebben we 8 maanden om aan het idee te wennen! Komt goed!
    Je hebt mijn dag in ieder geval gemaakt, word zo blij van dit soort verhalen!

MLady vindt dit leuk.
  14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Whiehoe, dit is nog eens leuk nieuws om te lezen!! Ontzettend gefeliciteerd!!!

Mama-in-love en MLady vinden dit leuk.
  15. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Nee over een tweede bloedtest heeft ze het niet gehad, het is nu 2 weken overleven en dan de zeswekenecho ("zes weken en een paar dagen" zei ze). Ik hoop dat ik eind van de week toch wel een urinetest aan durf...

Had jij zelf niet dat je dat doodeng vond? Hoe kwam jij er eigenlijk achter dat je definitief zwanger was?

16. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ja ik dacht altijd "dat soort dingen overkomt altijd anderen"!!!! :rolleyes:

Aan de ene kant kan ik heel angstig gaan zitten denken over wat er allemaal mis kan gaan (wat ik dus ook doe), maar aan de andere kant hoeft het niet mist te gaan en dan is het vreselijk zonde als ik mij al die tijd zo'n zorgen heb gemaakt... Ik hoop dat ik dus een gezonde balans vind en dat ik alles wat erbij komt kijken heel bewust mag meemaken. En dat ik dan van die kleine dingetjes kan genieten. Ook als ik super misselijk word, haha!

Vandaag was ik op 2 momenten wat flauw en licht, toen durfde ik echt nog niet te geloven dat dat ergens iets mee te maken had, maar nu denk ik van wel! Echt zo niet hoe ik normaal ben.

Ik voel nu de hele tijd een wat harde onderbuik. En net ging ik verzitten, voelde ik ineens een felle steek in mijn rechter lies.

Bring it on!!!! :roflmao::p:D

Springboon vindt dit leuk.
  17. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hoe reageerde je man op het goede nieuws? Beseft hij het al?

MLady vindt dit leuk.
  18. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Zo leuk om felicitaties te krijgen van 'oude bekenden'!! Dierbaar, dank!!

O ja en ik heb het manlief inmiddels verteld.... Hij kwam thuis met allerlei verhalen over de rit naar huis en zijn werk, heb hem lekker zijn verhaal laten doen. Daarna even gecheckt of hij een heel drukke dag had gehad (want meestal is hij dan megasjaggo en heeft hij minstens een halfuur rust op de bank nodig om wat te ontspannen). Maar hij was opgewekt en geïnteresseerd in mijn dag. Dus al vrij snel gezellig aan het keuvelen op de bank en kwam het juiste moment voorbij. Toen gaf ik hem het pakje.

Er zat een rammelaar in van de prenatal (houten ring met een groen beertje) en een schijf van een boomstam met daarop de tekst 'Jij bent de allerliefste vader van de hele wereld'. Zijn eerste woorden waren: "[stilte..................................] Nou, nou... [stilte .........................]" daarna trok hij me naar zich toe en kreeg ik een dikke knuffel. En zei hij "wat hebben we nu toch weer gedaan" :roflmao:

Nu heel rustig en saampjes afwachten tot de eerste echo. Hopelijk krijgen we dan een heel mooi knipperlichtje te zien!!

Dank jullie wel allemaal!!

Viviennee, Anouk, Mama-in-love en 11 anderen vinden dit leuk.
  19. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Wauw, wat een fantastisch nieuws en een bijzonder verhaal! Van harte gefeliciteerd!!!

MLady vindt dit leuk.
  20. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Wat een mooi en bijzonder moment zo samen! Heerlijk om te lezen, ronde 56 :eek:. Ik hoop dat deze kleine/kleintjes lekker blijven zitten!

MLady vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina