Vanmiddag uitslag bloedtest ronde 56, ik.word.gek!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MLady, 28 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat word ik hier blij van! Gefeliciteerd met dit mooie wonder, en een hele fijne zwangerschap gewenst!

MLady vindt dit leuk.
  2. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Het was echt geweldig. Ze hadden echt geen idee wat in het pakje zat, ik zei ook alleen maar 'o en ik heb nog wat voor je, een aardigheidje'. Ik kwam daarmee weg, omdat zij ook niet beter wisten dan dat deze poging mislukt was...! Mijn tante (de moeder van mijn pas bevallen nichtje) zat naast mijn moeder en toen mijn moeder het uitgepakt had, had mijn tante (ruim!) eerder door wat er stond, dus die keek meteen met een blik vol ongeloof naar mij. En ik zat met mijn hand voor mijn mond en ogen vol tranen naar mijn moeder te kijken... maar die probeerde nog steeds flabbergasted te begrijpen wat daar nou stond! Ondertussen realiseerde mijn zusje en nichtje, die naast mij zaten, zich wat dit rare tafereel dan wel moest betekenen, dus die keken naar mij, zagen mijn houding en ik hoorde hun onderkaken bijna op de grond vallen zover viel hun mond open van verbazing en ongeloof. Toen viel het kwartje bij mijn moeder. En die keek me aan met ogen vol tranen, zag mij en... nou toen begon iedereen door elkaar heen te janken en te gillen! :rolleyes::eek::roflmao::cry::D We gingen allemaal staan en ik moest iedereen knuffelen en ik stond toen echt zo te shaken en het was briljant!

Echt zo fijn dat zij het weten. Ik ga mijn broer morgen bellen (vanavond geen tijd meer) en mijn moeder zal het mijn vader vertellen vanavond, hun bel ik morgen ook.

Verder afgesproken dat we het niemand zeggen omdat het echt nog heel vroeg is.

Positieve energie! Nog maar anderhalve week te gaan!! ;)

pietje1987, Jessi79, Goldfishie en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Dat onwerkelijke herken ik hoor. Ik vind ook nog steeds bijzonder dat ik tot de categorie zwangeren hoor.
    Ik was zoal bezig met ivf poging 4 en plan b.

Nu heb ik het ook zo ongelovelijk druk gehad de afgelopen maanden, dat er weinig tijd was om te laten bezinken. In december heel weinig gepland. Even rust pakken. Ik merk dat ik ook graag vrij wil zijn en geen zin heb in werken. Dus dat is ook niet goed.

Vandaag voor het eerst gebabyshopt :-D Ik heb afgelopen jaren al de nodige spullen bij elkaar gesprokkeld. Nu nog voornamelijk de grote dingen babykamer, box en kinderwagen. En wat beddengoed en accesoires.

MLady vindt dit leuk.
  4. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    @MLady ik krijg zelf gewoon tranen ervan in mijn ogen van je verhaaltje hoe je het je familie hebt verteld!
    Zoveel geluk toegewenst!

MLady vindt dit leuk.
  5. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Oh wat fantastisch voor je. Heb er zelf 3 jaar over gedaan voor ik zwanger mocht raken en nu is hij inmiddels bijna 1 jaar oud. Nog steeds zit ik vol verwondering naar hem te kijken. En ben nog steeds net zo gelukkig als het moment dat ik een positieve test in handen had. Geniet er van meid, het is je zeer gegund!

MLady vindt dit leuk.
  6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Och meid...
    Kippenvel..

MLady vindt dit leuk.
  7. Moess

Moess Niet meer actief

Gefeliciteerd @MLady en HOE ook! Fantastisch. Probeer te genieten

MLady vindt dit leuk.
  8. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Gaaf! Ik heb op een stil moment tegen m'n zusje gefluisterd of ze mee gaat naar de 9-maandenbeurs als alles goed blijft gaan :D

@Moess ! Dankjewel, wat lief!!

Babs77, Moess en aicirtap vinden dit leuk.
  9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik hoop in week 8 vrij te krijgen. En dus ook even naar de 9 maanden beurs :)

MLady vindt dit leuk.
  10. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wauw, zwanger het nieuwe jaar in. Wat een prachtig cadeau!

MLady vindt dit leuk.
  11. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Wat een mooie reacties van jou familie. Ze leefde dus zeker mee al die tijd. Het je gegund meid. Probeer nu vooral te genieten hoe moeilijk dat ook Is.

MLady vindt dit leuk.
  12. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Wij kennen elkaar niet, maar ik heb stiekem, zachtjes met je mee gehuild van geluk. Dit is het grootste cadeau wat je kan krijgen. Ik snap dat genieten ontzettend lastig is in jou situatie, maar ik hoop dat je het genieten bij bijvoorbeeld die positieve zwangerschap voelt. Want wat is het toch prachtig dat jij een klein wonder mag dragen en het is je zo ontzettend gegund! Ik heb ontzettend veel ontzag voor je - voor iedereen die in de mmm zit trouwens- het moet loei zwaar zijn, frustrerend en de onzekerheid of het gaat lukken moet killing zijn, maar leg je handen maar eens op je buik en besef je dat daar jullie kleine wonder groeit!

MLady vindt dit leuk.
  13. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.816
    2.674
    113
    De eerste spannende week tot de echo zit er al weer op. Hoe voel je je?

14. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Dank je @Jessi79, inderdaad alweer een hele week! Het voelt alsof de tijd kruipt, maar dit weekend was heerlijk en toen ging de tijd wel heel vlot ;)

Ik voel niet elke dag hetzelfde. Zondag was ik bijvoorbeeld echt de he-le dag aan het geeuwen en heb ik 's middags geprobeerd een tukkie te doen (wat niet lukte). Vandaag is het lang zo erg niet. Elke nacht liters plassen, dat is wel anders dan anders (de hoeveelheid) en daar dan bij winden en boeren :oops: Ik had de afgelopen dagen meer last van mijn borsten (gevoelige tepels vooral) dan nu. Maar behalve dat ik me continu moe voel, voel ik dus niet zoveel...

Vanmorgen was ik bij de huisarts vanwege iets anders, ik heb het daar meteen laten weten. Zij heeft ons verwezen naar het zkh in '14 voor de eerste onderzoeken en sindsdien altijd erg met ons meegeleefd, ze reageerde nu ook zo geweldig lief!

Zulke reacties geven me ook wat meer vertrouwen en dat is wel fijn :thumup:

Ik heb continu de neiging om het van de daken te schreeuwen (haha dan kom ik daar vast zwarte piet tegen :roflmao:) maar weet me dan net op tijd in de houden...

Wel bijzonder trouwens: we flexen hier @werk en je zit elke dag ergens anders. Toen ik na mijn ha-bezoek op kantoor kwam waren er al veel plekken bezet. Ik zag hier en daar al een chocoladeletter liggen, op 1 doosje kon ik zien dat het een S was. Dus ik dacht dat het allemaal essen waren. Ik liep door tot ik een plekje aan het raam vond (vind ik altijd net iets fijner) en daar lag geen S. Daar lag een B! Van baby natuurlijk!! :p geweldig dit, ik geniet van zulke binnenpretjes :D

RoIn, Kleintjuh85, Bubblez en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    oh wat mooi om te lezen!!! Gefeliciteerd!! Benieuwd hoe je man reageert :D

16. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Dankjewel @sweet lilly! Mijn lief heb ik het de avond na de uitslag van het bloedonderzoek (vorige week dinsdag) natuurlijk meteen al verteld!! :rolleyes::D Speciaal voor jou citeer ik hieronder mezelf:

sweet lilly en Bubblez vinden dit leuk.
  17. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @MLady - ga je banner eens aanpassen :p:D

Ik zag vandaag een babietje van slechts 3 weken oud op werk. En ik dacht over een half jaar heb ik ook zo’n mini mensje :eek::D

18. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik zit af en toe nog in denial @aicirtap ... ;):rolleyes: Zo beter dan?? :D

M'n lief vertelde dat hij intussen stiekem 'Help ik heb m'n vrouw zwanger gemaakt' al aan het lezen is! Langzaam gaan we het geloven... :D:D:D

Heb jij eigenlijk ook gekke cravings intussen? Waar leg jij alles voor aan de kant en waar draait je maag van om?

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik word er gewoon weer vrolijk van :D zo cool!1

MLady vindt dit leuk.
  20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Nee ik heb geen gekke eet gewoonten. s Avonds na de thee en koekjes vaak nog wel zin in wat hartigs. Blokje kaas of handj3 chips. Ik ben totaal niet van zoet. Maar ik heb nog steeds dat ik bepaalde dingen niet meer lekker vindt of vieze nasmaak.
    Ik ben qua eten altijd gedisciplineerd en eet gezond. Ik eet alleen op werk een extra boterhammetje en drink een glas karnemelk. Ook niet meer trek dan anders. Ben ook nog niks aangekomen, ondanks mijn buik groeit.

Ik kreeg van mijn fysio collega’s op 1 van mijn werklocaties dat boekje van daphne deckers. Zo lief :)

Ik ruik wel sterker. Het station en openbaar vervoer is dan niet altijd een even fijne plek om te vertoeven. En in de spreekkamer ruik ik van patienten ook eerder vieze/sterke luchtjes: zweetvoeten, knoflook, parfum, etc :rolleyes:

MLady vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina