Ik kwam je topic tegen en kon natuurlijk niet zomaar wegklikken!!! Gefeliciteerd!!!! Heel veel plezier met de echo morgen
Oeh meis nog 1 nachtje.... heel veel succes morgen en vergeet niet ook te genieten....het is zo bijzonder! Ik houd je topic in de gaten
Wauuwww kippenvel verhaal! (ok ook traantjes ) Wat een bijzonder verhaal!! Gefeliciteerd Ik heb toevallig ook echo morgen, mega spannend!!! Ben stik zenuwachtig. Ik duim dat het een prachtig kindje is op beeld, geniet ervan!
Heel veel plezier vandaag! Eerst een mooie test voor mvm en daarna een prachtige echo. Zo benieuwd of het er 1,2 of 3 zijn? Geniet van de momenten ze zijn zo speciaal!
Dank jullie wel!! Heb wel aardig goed geslapen (gisteravond de stress er nog uitgejankt...). Heb de urine van 6u en 9u opgevangen. De mevrouw van MvM mag om 14.30 uur kiezen Echo is pas om 16 uur ........... Ik ga proberen mezelf heel veel af te leiden!! Als het goed nws is rijden we meteen door naar m'n schoonouders (die nog van niks weten), weet dus niet precies hoe laat ik jullie kan updaten maar ik kom bij jullie terug! Beloofd! Good vibes & baby dust please!!! (Jij ook veel geluk @Juun012!)
Oooooh wat zenuwslopend die uren wachten! Ik mocht toen gelukkig in de ochtend rond 11.00 en toen had ik het al niet meer. Ik had nog nooit zoiets spannends meegemaakt, mijn hart ging zo tekeer! Maar ooooh als je dat knipperlichtje ziet.. onbeschrijfelijk!! Heeel veel succes!
Nog 2,5 uur meid! Neem genoeg zakdoeken mee!! Ik hoop dat er al een klein knippertje te zien is, of 2...3..