spannend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door christa30, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. christa30

christa30 Actief lid

6 mrt 2007
    112
    0
    0
    arbeidster
    wielsbeke(belgie)
    hoi allemaal ik kom hier ook ff schrijven ik heb al geschreven in het voorstellen.wij zitten in ronde 6 me onze kinderwens ik mag morgen 7 maart testen en hoop dat het gelukt is :D ik gebruik van vorige maand een hormoon utrogestan om de eisprong te bevorderen daar ik telkens een bloeding had na mijn eisprong.ik ben ongy geworden op 10 februari en moet ustrogestan van de 17de na mijn ongy nemen en dat voor 10 dagen en dan moet ik testen.ik hoop hier heel wat tips te vinden want een mens weet nooit genoeg en intussen hopen we op ons wondertje.veel liefs ;)

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Spannend hoor, ik mag 10 maart testen voor de 1e ronde. Maar laat het ff weten morgen ben heel benieuwd

lieft stas

3. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Vanmorgen weer getest met andere test (DA huismerk): en ja, er staat toch duidelijk een streepje.. nog maar heel licht, maar hij is er zeker wel. Dus nu mag ik aannemen? JAAAH..
    Ik ga maar eens voorzichtig verhuizen naar de 'zwangeren' topic.. Ik wens iedereen hier heel veel succes met zwanger worden en ik hoop jullie snel te mogen ontmoeten bij 'zwangeren'. Bedankt voor alle lieve berichtjes..

4. christa30

christa30 Actief lid

6 mrt 2007
    112
    0
    0
    arbeidster
    wielsbeke(belgie)
    hoi,hoi, ik heb net mijn tets gedaan ie is negatief, :cry: spijtig het mocht van ons hoor na mij ongy starten we aan ronde 7.het is nu allemaal veel spannender nu ik iedere maand moet testen :rolleyes: was deze maand 1ste maal.nu ff wat triestig :( maar straks gaan we ervweer met volle moed tegenaan.stasia ik wens je heel veel succes voor de 10 als jij mag testen!
    ikw ens alle andere mensen heel veel succes en voor hen die al zwanger zijn geniet er van.heel veel liefs. ;)

5. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Jammer dat je test negatief was. Ik had hetzelfde vanmorgen. Baal er echt van. Heb nu ook zoiets van laat die ongi maar komen, dan kunnen we door. Wij gaan ook ronde 7 in.

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Lieve meiden wie weet.... ;)

Liefs en SUC6!
    Marjo

7. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Nou ik heb er geen hoop meer op.... als ik zwanger was geweest had er nu toch op zijn minst een licht streepje kunnen staan...

8. christa30

christa30 Actief lid

6 mrt 2007
    112
    0
    0
    arbeidster
    wielsbeke(belgie)
    ja is echt balen he maar we mogen de moed nie verliezen meiden ooit krijgen wij ook zo'n wondertje,ook al is het soms moeilijk we moeten positief blijven he.veel liefs.

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Voelt enorm K*T! :oops: Voel met jullie mee!

Hou moed! We blijven duimen! ;)

Liefs Marjo

10. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Ik herken helemaal het gevoel dat jullie omschrijven als je weer eens een negatieve test in je handen hebt...

Tis mijn eerste berichtje hier dus even een kort verhaaltje. Wij zijn de vierde ronde ingegaan. En al moet ik me natuurlijk nog helemaal geen zorgen maken, toch vind ik het erg spannend allemaal...

11. christa30

christa30 Actief lid

6 mrt 2007
    112
    0
    0
    arbeidster
    wielsbeke(belgie)
    hoi jiska ja het is allemaal spannend .ik begin volgende maand ronde 7 maar verlies de moed niet hoor.vanmorgen toen ik teste was het even wat minder maar daarna gaat het wel wat beter.we moeten met volle moed doorgaan he.kwens je sterkte en heel veel succes meid veel liefs. ;)

12. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Hoi Christa30,
    Bedankt voor je positieve antwoord :D !
    Ja, na zo'n negatieve test dan baal ik ff flink maar als ik dan weer aan een 'nieuwe ronde' begin krijg ik ook weer wat meer hoop en heb ik zoiets van 'we gaan er weer voor'!

13. MamaMaddy

MamaMaddy Lid

7 mrt 2007
    17
    0
    0
    Begeleider verstandelijk gehandicapten
    Ik ben nog niet zo ver gekomen dat ik ook ben gaan testen. Werd steeds al weer ongi. Maar ook dat was steeds weer balen. Hopelijk komt de dag van de positieve test snel...

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    meis utrogestan is toch niet voor de eisprong te bevorderen, maar een hormoon om het eitje te laten innestelen.
    Dit is mij tenminste door gyn verteld als je het progestoron te laag hebt.
    ik hoop dat je droom snel uit mag komen.

15. christa30

christa30 Actief lid

6 mrt 2007
    112
    0
    0
    arbeidster
    wielsbeke(belgie)
    hoi lana ja ket kolpt wat je schreef kheb nog eens de bijsluiter gelezen.ik moet die nemen omdat ik telkens een bloeding had na de eisprong.veel liefs. ;)

Deel Deze Pagina