Vanmiddag leg ik mijn zoontje op bed omdat hij moe was en de hele dag nog niet had geslapen. Was nog even boven hoorde meneer nog een beetje spelen mijn vriend zegt van die gaat zometeen wel slapen dus loop naar beneden na 10 min hoor ik hem nog een beetje brabbelen. En in een eens hoor ik een klap en heel veel gehuil ren dus naar boven kom zijn kamertje ligt hij naast zijn bedje ( hebben het bedje op de laagste stand staan). Je snapt het natuurlijk wel Vin helemaal over de rooie maar natuurlijk ik ook. Heeft er gelukkig alleen maar een blauwe plek aan over gehouden. Maar hoop dat het niet nog eens gebeurt groetjes daphne
Oh wat schrikken meid! Geef Vin maar heel veel dikke knuffels. Helaas gaat groot worden gepaard met vallen en opstaan, al probeer je dit als ouder zoveel mogelijk te voorkomen. Misschien nu een matrasje naast zijn bed leggen?
manuela79 misschien is dat wel een optie tweeling: ik weet niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen. groetjes daphne
oef dat is inderdaad schrikken! Gelukkig heeft ie er niks aan overgehouden! Misschien was ie wel aan het proberen om uit bed te klimmen, denk dat ie dat nu wel een beetje heeft afgeleerd hoor!
Hebben wij ook een keer meegemaakt, ze was nog maar goed 11 maand toen en met slaapzak en al boeink uit bedje, moet een toevalstreffer geweest zijn want wij hebben er nadien een matrasje onder/naast gelegd en tot nu toe is het niet meer gebeurd. Maar je hart krijgt op die manier wel wat te verduren ja... gelukkig heeft hij niks.