Vanmiddag...

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Arian, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, ik zou daar echt geen probleem mee hebben! Zeker in zo'n situatie zou ik graag helpen, want andersom zou ik dan ook graag hulp willen natuurlijk.
    Ik snap dat het voor jou wel heel vervelend is! Dat zullen die mensen ook echt wel begrijpen hoor, daar hoef je je niet voor te generen. En in een speeltuin waar je moet betalen, hek erom etc, ik denk niet dat daar snel iets gebeurt. In een 'open' speeltuin zou ik het zelf niet zo snel vragen, maar dan is het natuurlijk wel heel lastig als je écht moet rennen... Sowieso zou ik hier bv in het park niet eens een openbaar toilet weten, dan moet je echt al het park uit naar een café ofzo...

2. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik zou er ook absoluut geen problemen mee hebben als iemand met die vraag naar mij toe komt. Zou er ook niks raars van denken, soms breekt nood de wet :D.

3. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Fijn, hopelijk dachten zij er ook zo over.. :p

4. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ik zit op dit moment ook volledig al 4 maanden zodra ik ook maar iets eet heb ik direct diaree ik vind dit heel moeilijk om daarmee met mijn schatjes op pad te gaan want ik kan het ook niet ophouden en het loopt er gewoon uit.
    ik mag gelukkig naar de mdl de 20ste want ik ben normaal bekend met het helemaal verstopt zit.
    ik hoop echt dat ik eraan geholpen kan worden zo leven is ook niet alles.
    maar als ik niet thuis en omgeving zou blijven ben ik bang dat ik hetzelfde moet doen als wat jij hebt gedaan.

5. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Oh jakkes. Begrijp je helemaal! Zo te horen heb jij er meer last van dan ik... Sterkte ermee!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zou ik ook geen probleem hebben gevonden :)

Deel Deze Pagina