Heb vanmorgen mijn 2e echo gehad. Normaal zou ik die vorige week vrijdag gehad hebben, maar die ging niet door omdat die vrouw ziek was die de echo maakte. Extra week lang zorgen zitten maken om niks. Omdat ik laatst bij de vk het hartje niet kon horen(11 weken) Maar op de echo was te zien dat alles perfect is. Groei was super, hoofdje was mooi beentjes, armpjes etc. Alles perfect voel me echt happy vandaag. Nu zei die vrouw dat ik bij 18 weken al kan komen in plaats van de 20 weken echo. Omdat ik nogal smal ben. Dus op 10 september heb ik eigenlijk de 20 weken echo(al ben ik dan 18 weken zwanger) Heb nu echt hele dag in me hoofd wat is het geslacht nu. Wil het nu zo graag weten, en kan niet meer wachten. Dus nu benieuwd hoe de volgende echo word, omdat er dan natuurlijk veel meer informatie gegeven word, en op afwijkingen gekeken word. Was wel leuk om te zien, leek net of de kleine aan het zwaaien is met zijn handjes. Tot 5x toe. Vruchtwater was ook prima. Zal foto toevoegen van de 12 weken echo. Mijn dag kan niet meer stuk vandaag, en manlief ook niet. Die heeft nu het geluk dat hij niet hoeft te werken, en de echo's lekker kan meemaken. Maar in ieder geval het is een aktief meisje/kereltje