Hier nog zo een met 'n vraag! :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Duveldraakje22, 26 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hallo allemaal,

Ik zit even met iets. Ik heb al een aantal dagen last van mn onderbuik, van het weekend was het zelfs zo erg dat ik af en toe dubbel klapte van de pijn, gelukkig nu niet meer :| . Maar vanaf vandaag heb ik telkens als ik iets te snel op sta echt heel erge krampen onderin mn buik en mn darmen zijn overactief. Ik moet echt om het uur/half uur naar het toilet en kan mn plassen bijna niet ophouden. Er klopt ook de hele tijd een spiertje tegen mn schaambot :( Oja, ben ook al dagen doodop, van het een op het andere moment kan ik echt 2 uur gaan liggen pitten.
    Weet iemand wat dit kan zijn? Het is geen blaasontsteking, heb ik al genoeg gehad en dat was ook andere pijn.
    Pleazzzzzzzz, help [-o<

Liefs,
    Duveldraakje

2. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik zou het niet weten draakje, veel plassen kan wijzen op een zwangerschap maar het kan ook iets heel anders zijn. Aangezien je flinke krampen hebt gehad is dat een mogelijkheid lijkt me. Ik heb geloof ik geen zinnig antwoord voor je.ik hoop dat het snel duidelijk wordt wat het is. Sterkte !

3. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Lieve Duveldraakje, ik heb bijna dezelfde klachten. Ik heb ook steeds kramp en het voelt een beetje alsof er iets borrelt in mijn buik. Het voelt ook een beetje alsof mijn broekriem te strak heeft gezeten. Ik ben ook erg moe en óók moet ik steeds naar de wc, maar volgens mij heeft dit meer met mijn darmen te maken :) Ik kan me je gevoel dus goed voorstellen. Ik zit vandaag zelf op mijn 30e dag van de cyclus, terwijl ik had verwacht op de 28 dag ongi te worden. Ik wacht dus af tot morgenvroeg en dan ga ik testen. Ik zie dat jij nog in je cyclus zit, ik weet dus niet waarom jij jouw klachten hebt. Hou het even in de gaten, en vertrouw je het niet kan je altijd een testje doen?

4. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Vreemd dat je mn banner niet ziet, zal er zo eens naar kijken. 4 oktober is mn NOD, moet dus nog 6,25 dag wachten. :(
    Mocht ik zwanger zijn dan heeft mn vriend gelijk.hij zweert dat ik nu zwanger ben :oops:
    Ik hoop voor je dat je een mooie positest krijgt.

Liefs,
    Duveldraakje

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dit soort klachten heb ik als mijn eitje onderweg is, of is geweest. ;)

6. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nou mn eitje is al geweest, heb m ook duidelijk gevoeld. Ik ga natuurlijk nergens vanuit aangezien mn NOD pas over 6 dagen is, maar toch voel ik me anders dan anders. Ik heb nu een bepaalde druk in mn onderbuik en mn zus begint nu ook te zweren dat ik zwanger ben. :( Dit komt waarschijnlijk doordat ik nu echt om het half uur naar het toilet moet en omdat zij het heel graag wil. :D
    Maar voor alsnog ga ik er vanuit dat ik 3 oktober gewoon ongi wordt.

Liefs,
    Duveldraakje

7. Ness

Ness Lid

9 feb 2006
    60
    0
    0
    e-business consultant
    Hi ik had vergelijkbare klachten en dacht dat ik zwanger was. Vervolgens bleek ik een blaasontsteking te hebben. Ik denk dat het geen kwaad kan even met een potje urine langs de dokter(of assistente) te gaan om dit te laten testen - het is vervelend als je er te lang mee doorloopt en kan zelfs gevaarlijk zijn.

groetjes
    Ness :p

8. majrim

majrim Lid

4 feb 2006
    34
    0
    0
    Groningen
    hoi,
    ik had hetzelfde toen ik idd zwanger was maar wat ik daarbij nog had was een zeer gevoelige onderbuik! dit was bij mij echt een tekenen, ik hoop dat dat bij jou ook zo is, maar helaas, het kan alle kanten op.
    groetjes mirjam

9. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ik weet zeker dat het geen blaasontsteking is, maar ik ga er nog steeds vanuit dat ik ongi wordt. Volgens de HA moet ik even afwachten, hij zegt dat het geen blaasontsteking is, aangezien ik al meerdere malen blaasontstekingen heb gehad en daarbij waren de klachten toch echt anders. Nog een paar dagen wachten dus en als ik gewoon ongi wordt moet ik even langs de HA.

Liefs,
    Duveldraakje

10. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Had/heb ook zulke klachten.
    Kan dus ook zwangerschap zijn,zal voor je duimen.

11. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    We hopen maar op het beste :D [-o< .

Liefs,
    Duveldraakje

12. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    FF een update: De hele erge steken zijn nu gelukkig wat minder geworden, begin nu ondertussen ook misselijk te worden (maar ja, dat kan ook in mn hoofd zitten :( ) en ik merkte, eigenlijk vanmorgen al maar dacht er niet zo over na, dat ik veel afscheiding heb en die constante drang om te plassen is nu nog erger, ren echt elk half uur naar de WC. O ja, mn jongste kat (kitten van 4 maanden oud) wil de hele tijd op mn buik gaan liggen, dit hoeft natuurlijk geen teken te zijn, maar goed wel ff leuk om te melden. :D Verder voelen mn borsten gevoeliger aan dan normaal.
    Ik hoop echt dat mn verhaal nu nog een beetje begrijpelijk is.

Liefs,
    Duveldraakje

13. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Hoop voor je dat het raak is meid!
    Heb zelf ook erg last van m'n buik (een heel erg opgeblazen gevoel) ook nog nooit gehad, zeker geen 3 dgn achter elkaar. [-o<
    Hou me op de hoogte!

Dikke knuf daantje

14. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    But off course, als ik het weet dan horen jullie het meteen, ben echt heel benieuwd. Nog een paar daagjes wachten en wachten en wachten. :( [-o< Ik zou willen dat ik net zo'n instinct had als Ponnetje, maar ja dacht vorige maand ook dat ik zwanger was, had alleen niet deze symptomen, was alleen misselijk en dat bij alles, JAAAAAAAAAAAA, maar nee.
    Ik moet wel zeggen dat ik me nu ook heel anders voel en dat is misschien wel een goed teken.

Liefs,
    Duveldraakje

15. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Ik ook maar durf niet veel te hopen, valt 't straks zo erg tegen als het toch niet zo is. :( :(
    Wat is wachten toch moeilijk!
    knufje daantje

16. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Hoe lang moet jij nog w8 Daantje?

Liefs,
    Duveldraakje

17. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Als alles loopt zoals het moet lopen nog een kleine anderhalve week tot nod.
    Ben alleen nog niet zo lang van de pil af dus weet niet op het daar nog door komt en weet ook nog niet precies hoe lang m'n cicli is.
    Had alleen wel zondag in ene erg last van m'n rug en was ook binnen een uur weer over. Laatste dagen wat draaierig.
    En echt m'n broeken zitten goed strak. zo opgeblazen voelt m'n buikje.
    Merk en zie nu ws dingen die er niet zijn maar hoop dat ik toch. [-o< [-o<
    Je weet maar nooit!

Hoe lang moet jij nog wachten?
    Knufje daantje

18. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Laat maar zie al dat jij nog 6 dgn moet.
    Ik nog 11. wel wat langer dus.
    knufje

19. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nog ongeveer 5 dagen, maar ik denk dat ik zaterdag al ga testen. Mocht die nog Nega zijn dan test ik woensdag weer. Balen dat je nog zo lang moet wachten, ik probeer het telkens van me af te zetten, maar al die krampjes en wc bezoeken maken het er niet makkelijker op. En het ergste vind ik nog mn zus, daar wordt ik al dagen knetter van, maar ja we zien wel.

Liefs,
    Duveldraakje

20. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Suc6 meis, hoor het graag van je en als ik je niet meer spreek voor die tijd, Heeeel veel suc6 met je zus en met testen! Hoop voor je dat het waar is. ;) ;)

Deel Deze Pagina