Poe vanmorgen een cryo terugplaatsing gehad....cryo is 5 jaar geleden ingevroren als een 4BB kwaliteit embryo en was bij de ontdooiing alweer zoveel verder gegaan dat het inmiddels een 4aa kwaliteit was. Nu in die killing wachtweken pfff. Geen idee wat ik met die topic wil eigenlijk. Wil het gewoon ff kwijt.
Spannend juffie, lange dagen in de wachtweken hè! Je hoefde geen ovitrelle te spuiten toch omdat je eisprong al kwam? Heel veel succes! Wanneer mag je testen?
Klopt ja ik heb verder niets gebruikt is volledig in eigen cyclus gedaan. Ik mag over 10 dagen testen vanaf de tp omdat de embryo al dag 5 was dat is 13 februari maar dat houd ik toch niet zolang vol ben ik bang. Ik merk nog steeds erg weinig. Beetje gevoel van lichte menstruatie meer niet helemaal niets. Wanneer ongeveer zou een dag 5 embryo kunnen gaan innestelen of moet die dat al gedaan hebben nu? Ook totaal niets van gemerkt dan...
Same here!!! Spannend he. Grappig want ik heb de terugplaatsing ook gehad op 3 februari en de cryo was inmiddels ook 5 jaar "oud". Duimen!!
Inderdaad wat toevallig zeg Hoe voel jij je? Mag jij ook testen op 13 februari? Ik ga dat toch al eerder doen denk in het weekend zaterdag of zondag kijken hoelang ik het volhoud.... Ik voel niets aparts. Gisteren tijdens het koken enorm het gevoel alsof ik ontzettend ongesteld moest gaan worden.... Dat was savobsa weer helemaal weg toen had ik het wel koud. Mijn borsten zijn wel gevoelig maar ook dat heb ik wel vaker dus tja..... Vandaag voel ik op mijn borsten na helemaal niets... Zo spannend.
Heel spannend ja! Eigenlijk voel ik niks😑 Af en toe misselijk en moe maar dat komt ook door de medicatie (progynova ustrogestan) de klachten had ik namelijk voor de terugplaatsing al. Ik moet ook de 13 de testen. Ik durf niet eerder te testen want mijn zoontje wordt dit weekend 5 en ik ben bang dat ik dan niet op en top vrolijk ben als het negatief is. Ben jij gewoon in Nederland behandeld?