Vanmorgen digitaal getest (Negatief of toch positief????)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jaydah, 7 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaydah

Jaydah Lid

6 feb 2006
    14
    0
    0
    Vandaag is de dag van NOD. Woensdag t/m Vrijdag verloor ik bruine slijm. Zaterdag verloor ik 1 dag lichte bloed. En gisteren weer bruine slijm. En vandaag heb ik nergens last van.

Ik was zo nieuwsgierig dat ik vanmorgen een digitale test hebt uitgevoerd (ik weet het het is nog vroeg daarvoor). Uitslag was negatief :( Totdat ik het staafje eruit trok zag ik een heel lichte vage streep :confused:

Houd dat in dat ik misschien niet genoeg HCG hormoon heb? Of te vroeg getest? ik snap er niks meer van. :( Wie kan mijn helpen?

Alvast bedankt :D

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    bij een digitale wordt meestal alleen zwanger of niet zwanger aangegeven. als je een test hebt waarbij er een streepje aangegevens wordt dan zou het wel eens kunnen zijn dat je toch zwanger bent en licht positief hebt getest.
    kun je geen foto maken van je test?

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bij een digitale test werkt het anders dan bij gewone teste, een tweede streepje betekend helaas helemaal niets. Dat betekend niet dat je niet zwanger bent, maar de test is echt negatief.

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JA, de test is bij een digitale dan echt negatief. Porbeer overmorgen nog eens als de duivels er dan niet zijn. De digitale CB geeft pas bij een hoge HCG waarde positief aan.

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoihoi...

Ik denk dat je toch ongie bent geweest hoor, helder bloed wijst op ongesteldsheidsbloed.

Ben je nog maar net gestopt met de pil?

6. Jaydah

Jaydah Lid

6 feb 2006
    14
    0
    0
    Ja ik ga morgen weer opnieuw testen digitaal en gewoon.

7. Jaydah

Jaydah Lid

6 feb 2006
    14
    0
    0
    Ninetje normaal bloed ik altijd hevig ik heb nog nooit 1 dag licht bloed verloren dit is voor mijn de eerste keer. Ik ben al 2 jaar gestopt met de pil en al anderhalf jaar bezig om zwanger te raken

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Jaydah
    ik zou gewoon morgen of overmorgen nog een keer opnieuw testen.
    De CB test is wat minder gevoelig ....je kunt ook natuurlijk een andere test proberen.
    De midstream (hier op de site verkrijgbaar) zijn gevoeliger..heb ik gelezen.
    Dus ik heb nu beiden in huis... :oops: voor het geval het nodig blijkt te zijn. Eerst de ene ...en als die positief is..ter bevestiging nog ff de CB dan.
    Toen ik zwanger werd in juni heb ik alleen getest met de CB digitaal en deze gaf; Zwanger aan!
    Maar...ik teste toen een week na NOD voor de eerste keer.

Succes!

9. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    De staafjes van een digitale test mag je nooit zo los beoordelen.

Alleen als de test zegt dat je zwanger bent ben je zwanger, anders niet.

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Oke dan is het in elk geval geen ontpillen meer...

Spannend zeg!!

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Balen Jaydah.
    Hopelijk test je snel positief.
    Raar dat je normaal een hevige bloeding hebt en nu niet.
    Het blijft afwachten. Succes!! ;)

Liefs Neia

12. Jaydah

Jaydah Lid

6 feb 2006
    14
    0
    0
    Ik wilden eigelijk vandaag weer opnieuw testen maar wil toch nog even wachten ermee, ben namelijk bang dat ik het weer te snel doe. En grote kans op teleurstelling.

Ik hou jullie op de hoogte ermee! :D

13. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    denk eerlijk gezegd hetzelfde als ninentje, dat je je menstruatie al gehad heb, enkel dit keer wat vroeger en wat minder hevig....je lichaam kan ineens rare fratsen met je uithalen en of je nu kort gestopt bent met de pil of al langer er zijn zoveel factoren waardoor je lichaam (menstruatie) even ontregeld kan zijn dat het heel goed mogelijk is dat je pas weer over een paar weken ongesteld wordt (je volgende periode)

tis natuurlijk niet te hopen dat je ongesteld wordt maar meer dan afwachten of het daadwerkelijk weer ff duurt voor je je periode krijgt kun je niet doen,en dan is het simpel terug te rekenen of dit idd je nieuwe cyclusdag was...succes meid

Deel Deze Pagina