Hoe vonden jullie het vrijen in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Druif, Aug 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Druif

Druif Bekend lid

Jul 8, 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

hadden jullie ook zo'n beladen gevoel bij de sex in de eerste ronde? Ik vind het echt anders dan anders en eigenlijk een beetje eng ...

2. Minoes

Minoes Actief lid

Jun 25, 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    Hi druif, ik vond de eerste ronde zonder bescherming juist erg opwindend. Niet dat ik de hele tijd aan een baby dacht, maar het idee dat je nergens aan hoeft te denken en gewoon gaan met die banaan vond ik erg spannend! Ben jij mischien een beetje bang dat het gelijk raak is?

3. Niet meer actief

wij vonden het heel spannend iedere keer denken zou het zou het?
    Het voelde ook anders aan..... :oops: :oops: :oops:

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

sluit ik me bij aan! Superrrr opwindend om het zonder te doen. En errug lekker. Wat ik wel gek vond was dat ik direct na het vrijen het besef kreeg dat het nu toch voor het echie was. Dus kussentje onder mijn billen benen omhoog etc hahaha.

maargoed we konden in de ei dagen geen genoeg van elkaar krijgen. Ik ben zelf niet te houden die dagen dus daar ligt het niet aan.

5. LauraFay

LauraFay Actief lid

May 12, 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Ik vond het ook wel eng. Ik weet niet waarom, maar het was idd echt wel anders. :oops:

6. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    ik vond toen ik net begon allemaal wel spannend van zou het raak zijn. het is elke maand wel spannend eigenlijk, maar in het begin was ik er veel mee bezig, maar dat is gelukkig nu wel wat minder geworden. in het begin teste ik wel als ik 1 dag overtijd was en een uur later kwamen dan de :evil: :evil: dus dat doe ik niet meer. het is zonde van je geld.
    ik test nu niet eerder dan dat ik 7 dagen overtijd ben.

ik wens jullie meiden heel veel succes met klussen en zal voor iedereen duimen dat het snel raak mag zijn. en meiden probeer er niet teveel mee bezig te zijn, want daar word je alleen maar gek van.

liefs san.

7. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    Toen we besloten ervoor te gaan in juli (de eerste ronde) vonden we het ook heel spannend. We hoopten dat we gelijk zwanger zouden zijn, maar dat is helaas niet gelukt...maar we dachten ook elke keer zou het gelukt zijn???

Verder hebben geen last van stress en genieten gewoon net als altijd van elkaar, maar ondertussen hopen we natuurlijk wel dat het raak is.

We doen het nu wel veel vaker dan anders ;)

@San78

Je hebt helemaal gelijk over dat testen de eerste ronde drie dagen voor mijn NOD getest -negatief en drie dagen overtijd -negatief. De volgende dag was ik ongesteld. Hoop dat ik deze ronde meer geduld heb...

Iedereen heel veel succes.
    Ik zal voor jullie duimen dat het snel raak is!

Liefs,
    Velobabe

8. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik vond het ook heel spannend. Bovendien had ik door het stoppen met de pil ontzettend veel zin :p

9. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    ja volgens mij kun je gewoon beter testen als je 1 week overtijd bent. mijn buurvrouw deed het ook pas na 1 week en de test was vaag dus toen zat er maar een beetje hcg hormoon in. en als je zwanger bent dan ben je dat een week later ook wel. het schilt je best wel wat geld.
    ja er zijn wel vrouwen die al vroeg hcg in hun urine hebben, maar niet alle vrouwen.
    nogmaals veel succes meiden en laat je niet gek maken.
    het komt allemaal vanzelf wel.

liefs san.

10. Niet meer actief

We hebben nu net de 1e ronde achter de rug, maar ik moet zeggen dat mijn vriend wel happy is, zonder pil heb ik meer zin, en niet alleen om zwanger te kunnen worden, omdat ik er vrij makkelijk over denk, lukt het niet, heel jammer natuurlijk, maar we hebben hier al 1 gezonde knaap rondlopen.
    Succes allemaal!

Share This Page