Ik ben vandaag al bijna 3 wkn overtijd Ik wil graag ook weten wie er nog allemaal overtijd en wat ze gaan doen. Ik wacht nog tot dinsdag af (sonja had gependeld dat ik die dag posi.zou testen)en dan ga ik een kuurtje halen om toch nog ongie te worden(als het neg is) Ik heb al 3 testen gedaan die negatief waren ,maar je blijft toch hopen . Ik ben vorig jaar jaar 1 keer overtijd geweest maar dat was 6dgn. Ik word gewoon gek van de onzekerheid. Jjaja,ik weet het ,ik moet me bezighouden met andere dingen. makkelijker gezegd dan gedaan. : een onzekere Ally
Ik zou ook gek worden van de spanning en onzekerheid. Pfff, als je bezig bent zwanger te worden heeft alles daar ook ineens mee te maken, dus afleiding zoeken is dan zo lastig Sterkte...
Ally we gaan gewoon met z'n allen duimen dat de pendel gelijk had Sterkte met waarschijnlijk de langste 3 dagen in je leven. Angela
Ally, ik zou niet op eigen houtje na weer een negatieve test aan die opwek medicatie beginnen, wel in overleg met je HA hoor. Want het is bij iemand hier op het forum voorgekomen dat ze pas na 24 dagen positief testte, misschien kan je een bloedtest aanvragen bij de HA om een zwangerschap uit te sluiten? Dinsdag ga ik weer testen, ik heb een heel vaag streepje dus ben nog niet overtuigd, ik hoor hier zo vaak over die voorgedrukte streepjes....Ik ben al 6 jaar gestopt met de pil dus het kan niet aan ontpillen liggen.
hallo zorra! welke testen gebruik je dan? ikzelf heb nl clear blue en daar staat nadrukkelijk bij dat ook een heel licht streepje zwanger is. volgens mij is dat eigenlijk altijd zo hoor! spannend! x
Ik heb na de geboorte van miijn dochtertje alleen 1 jaar de pil geslikt,daar kan het niet aan liggen.(zij is nu 6 jr oud) Ally
Zorra,ik ga morgen nog testen. Want je weet maar nooit!!!!!!!!! En een streepje is een streepje van harte Ally
Ik had gisteren een test gehaald en natuurlijk gelijk getest,helaas negatief Ik heb er echt naar zitten turen,of ik geen streepje zag. Ik ga mijn NOD afwachten ,dat is 17 -8 en dan zien we weer verder ,heb wel last van heel gevoelige borsten. Ik had nooit gedacht dat kinderen krijgen voor mij zo moeilijk zou worden. Ik ken vrouwen die het gewoon gepland hebben wanneer ze kids zouden krijgen en dat is ook zo gebeurt,ik ben wel een beetje jaloers op ze!!!!!!!!!!! Ally
Ik heb toch voor de zekerheid in mijn agenda gekeken en dze donderdag is het 3 wkn !!! En voor mijn gevoel is het een eeuwigheid. groetjes Ally
Daar denk ik ook wel eens an Ally. Er zijn er zoveel die zomaar zwanger worden en helaas ook heel veel bij wie het heel moeizaam gaat... Verveldend hoor je negatieve test, maar hou nog even vol.. Gr Droom
Ik zie nu wat je bedoelt ,het was 20 juli dat ik ongie moest worden maar ben dat niet geweest en volgens die cyclus is de volgende NOD 17-8 Ally