hoi hoi had vanmorgen een echo gehad want ik wist niet precies mijn ovulatie maar dachten zelf aan 5,5 week nu dat ik dan zwanger was nu hadden ze wel een vruchtzakje gezien van 6week en 3 dagen maar er zat niets in ik vind het zo vreselijk rot nu ik heb ook zitten huilen vanmorgen nu gaat het wel wat beter maar kan ik nu beter afwachten of toch een curretage aan vragen liefs mij
Wat een vervelend nieuws zeg... ik vind het moeilijk om je een advies te geven omdat ik op andere topics lees hoe verschillend een ieders keuze is. Ik wil je (jullie?) heel veel sterkte wensen met dit verlies en hoop dat je de keuze maakt die goed voelt voor je. Knuffel
Ik denk dat je je hart moet volgen hierin. Ik heb beide gehad en nu achteraf heb ik spijt van de curretage een collega van mij heeft spijt dat ze geen curretage gedaan heb dus heel erg persoonlijk vind ik het. Probeer je eigen hart te volgen zonder dat iemand jou stuurt het is iets wat je nu nog kunt doen als laatste en dat moet goed voelen welke keuze je ook maakt. vb curretage is zonder pijn lichaamelijk maar geestlijk gewoon zwaar. bevalling of laten komen uit zich zelf kan zere buik opleveren en lichte weeen daarna is de geestelijke pijn ook nog heel zwaar. ik heb zelf ervaren dat ik het gevoel heb dat ik maar twee keer zwanger ben geweest om dat ik dus 1 keer curretage heb gedaan en ik ben wel degelijk drie keer zwanger geweest. ik heb ook van de eerste miskraam foto's en van de tweede niks en van de derde ( was een vroeggeboorte) heb ik ook foto's de eerste en de laatste zwangerschap hebben we gewoon een kindje gezien en bij de tweede heb ik het kindje nooit kunnen zien. hoop dat je je gevoel kunt volgen en iets hebt aan mijn verhaal. dikke knuf miriam en heel erg veel sterkte en kracht toegewenst