Hallo Ik ben bezig met IUI behandeling en moet morgen bloed prikken. Ik mag officieel zondag testen, maar ik kon me niet meer in houden. De pregnyl die ik heb gebruikt is inmiddels uit mijn lichaam dat is zeker. Ik heb de kruidvat test gebruikt 2v5. De controle streep is dik en er naast staat een ienie minnie streepje. Mijn man ziet hem en ook mijn zoontje ziet hem ook. Mijn zoontje weet niet eens dat het een zwangerschapstest is. Op de foto krijg ik het streepje helaas niet duidelijk. Wat denken jullie? Helaas is de bloed uitslag pas woensdag binnen. Misschien zondag nog een test heb nog 2 liggen. En had eergister het gevoel ongi te worden. Gister nergens last van En nu weer een ongi gevoel Ben wel misselijk in de ochtend het ergst Rommelende darmen Huilbuien Opgezette borsten En moet veel plassen Nou ja afwachten maar Wie had ook een vaag streepje 3 dagen voor de NOD en was wel of niet zwanger? Alvast bedankt voor de reaktie's
wat spannend meis!!! de 2 voor 5 zijn wel heel betrouwbaar, dus misschien ben je wel zwanger!!! ik weet alleen heel weining van de mmm, dus weet ook niet of de pergnyl de test beinvloed? vals testen met de kv heb ik in elk geval nog niet van gehoord... succes meis!!
het is wel normaal om in het begin van zs een ongi-gevoel te hebben meid , dus dat wil niet zeggen dat de duiveltjes toch gaan komen.......................Misschien morgen nog een testje en dan wachten tot de bloedtest , zou ik doen ....... Alvast een kleine proficiat !!!
Ik denk dat het streepje, hoe ieniemienie ook, wel iets betekent. Tenminste als ie in elk geval maar op de juiste plek staat. Ik hb met de 2v5 van kv 1x een streepje, heel klein en een beetje krom, teveel naar rechts gehad, maar op de plek waar die hoort was het dan gewoon wit. Dus ik denk dat je een goede kans maakt op een betere test zondag. Gewoon zondag weer testen zou ik zeggen! Veel succes, ik ga voor je duimen. En zondag ff laten weten hè, dan kan je ik feliciteren Groetjes Gwen
Bedankt voor de reaktie's Het streepje staat inderdaad op de goeie plaats Vind het erg jammer dat ik het niet goed op de foto krijg Dan had ik het met jullie kunnen delen De pregnyl kan geen invloed meer hebben op de test dat is 100% zeker. Er zit niks anders op dan afwachten en zondag nog een test te doen Pfffffffffffffffff zo spannend en natuurlijk laat ik even weten wat de uitslag is zowel zondag als woensdag. Woensdag weet ik het definitief En ik had een hele goeie kans deze maand de gyn zei een betere timing kon je niet hebben.
Oe spannend En was de test toen een paar dagen erna wel duidelijker? Ga zondag nog een test doen Hoop het zooooooooooooo
Dat het streepje erg vaag is komt denk ik omdat je nog voor je nod zit. Ik heb op nod getest en toen vond ik de streep zelfs nog aan de lichte kant. 4 dagen later nog een keer getest en ook toen vond ik de streep nog niet zo indrukwekkend. Duidelijk genoeg hoor, maar ik had donkerder verwacht. Mijn test van de c1000 vond ik veel duidelijker en was de streep ook dezelfde kleur als de controlestreep. Spannend hoor, er is in elk geval een streepje te zien Groetjes Gwen
Mijn test werd wel steeds duidelijker ja en die van moeders voor moeders spatte er af ! Ik ga duimen voor je! Liefs
Hoop dat ik zwanger ben Moet nog even geduld hebben Bedankt dat jullie meeleven en duimen voor mij Hou jullie op de hoogte
Nee ga morgen niet weer testen. Zondag test ik nog een keertje En eventueel dan dinsdag nog een keertje En woensdag is de bloeduitslag binnen dan weet ik het definitief helaas duurt deze langer aangezien ze het pas maandag opsturen. baal ik enorm van, maar goed is niet anders.
Ja maar als ik zondag test is die nog duidelijker. Doe er liever een dag tussen En moet morgen ook bloed prikken Inger1979 Streep= streep dat denk ik ook Toch hou ik nog een slag om de arm Wacht het rustig af