Herkennen de mede mama's dit? Ik heb 3 kindjes,waarvan 1 vlinderkindje. 2 voldragen zwangerschappen en tja,mijn lichaam is erg veranderd,en ben natuurlijk ook aangekomen en ik krijg die kilo's van mijn laatste zwangerschap er niet af tot op heden. Nu ben ik begonnen met op mijn eten letten,veel water drinken,weinig suiker gebruiken en elke dag minimaal een uur lekker lopen met mijn mp3 speler op. Mijn vriend en ik willen graag een kindje erbij maar ik wil eerst echt goed afvallen want volgens mijn BMI heb ik dus een overgewicht *zucht* Zijn hier meer dames die ook eerst zijn afgevallen voor ze weer zwanger wilden worden en hoe is het jullie vergaan? Ik ben benieuwd naar verhalen van andere mama's die nog een kindje wilden of net als ik nog een kindje erbij willen. Hoop dat ik motiverende reacties krijg
Ik ben begonnen met afvallen ongeveer 7 weken voordat ik per ongeluk zwanger raakte. Ik deed het met de weight watchers, dat was een makkie! Ik viel12 kilo af. Toen ik zwamger was moest ik gelijk stoppen. Zit nu op +4 kilo, dus nog 8 kilo onder mijn zwaarste gewicht zeg maar. Na de bv ga ik weer verder om de rest er nog af te werken, moet nog 20 kilo. Overigens merk ik in mijn zwangerschap geen verschil, vorige keer een eitje en nu ook. Alleen is mij bloeddruk dit keer aan de hoge kant, vorige keer was ie juist laag terwijl ik dus wel zwaarder was.
Ik ben nu zwanger met overgewicht een hele hoge bmi boven 40 maar geen klachten nergens last van. Wel ga ik voor kindje nummer 2 wat afvallen zodat ik gewoon mijn controles kan hebben bij een vk en niet in het zk bij een gyn. Heb steeds een andere en vind ze helemaal niet aardig ofzo!!
ik heb het geprobeerd maar dar ging dus niet ik heb mij uit gebreid laten screenen op mijn gezondheid en ondanks mijn hoge bmi ben ik net zo gezond als een persoon met normaal bmi en volgens de artsen was er niets mis mee om voor een 2de kindje te gaan. ik ben nu 24 weken zwanger van ons 2de kindje en 15 kilo af gevallen. als je de wens hebt zou ik niet gaan wachten tot je eindelijk af gevallen bent.
Ik ben tussen de laatste en deze zwangerschap 20 kilo afgevallen. Dit dan wel door stress... heeft het invloed op deze zwangerschap. Uhm.. nee. Ben alleen niet zo dik als dat ik had verwacht. Als jullie wens is een kindje erbij dan ga er voor! Je kan ook na je zwangerschap nog afvallen en werken aan je lichaam
Van mijn eerste zwangerschap bleef 10 kilo plakken. Nu was ik al niet de slankste dus ben ik naar en dietiste gegaan en 1x per week gaan zwemmen. Ook wandel(de) ik heel veel met mijn kleine man. Die 10 kilo is er gelukkig weer afgegaan maar heb er naar mijn mening wel lang over gedaan ( 9 maanden ) Ik was dus weer op mijn oude gewicht toen ik weer zwanger raakte. Het liefst was ik daarvoor meer afgevallen maar ja, onder die 8 komen vond ik al heel wat Ik ben nu 3 kilo aangekomen.
hoi Ik ben 9 weken geleden bevallen. Toen ik zwanger raakte had ik 24 kg overgewicht. Naast heel veel overgeven heb ik nergens last van gehad. Nu ben ik sinds 2 weken begonnen met afvallen voor mijn volgende zwangerschap. wij willen volgend jaar voor een tweede kindje gaan. Ik was 12 kg aangekomen in mijn zwangerschap. Nu zijn er daar van nog maar 3 kg van over wat er af moet. Maar ik weeg nu 87 kg en voor een gezond gewicht mag ik maar 59 kg wegen. Ik ga voor de 64 kg. 23 kilo afvallen in 1 jaar zou wel moeten lukken. Maar ik merk dat ik haast niets afval. 0,5 kg er af en dan weer 0,5 kg erbij. Mischien ligt het er aan dat ik pas bevallen ben. Maar ik ga gewoon door met lijnen en bewegen.
We willen heel graag een kindje erbij maar we wachten nog eventjes hoor,de jongste is pas bijna 1 en we willen niet te snel gaan. Maar de verhalen zo doen me wel goed! Inmiddels begint ik nu langzaam af te vallen en voelt goed,beweeg ook meer en eet gezond. De wens voor een kindje is er zeeeeeeeker nog maar ik heb me echt voorgenomen om eerst een goed gewicht te hebben want ik heb geen idee hoeveel ik natuurlijk dan ga aankomen (laatste zwangerschap best wat aangekomen namelijk) dus ik wil niet nog meer overgewicht hebben als ik bevallen zou zijn van een 3e kindje. Dus eerst even goed bewegen,gezond eten en een goed BMI bereiken Thanx voor het delen van jullie ervaringen!
Hoi, Ik ben 5,5 week geleden bevallen, was 7kg afgevallen en ben er nu 16 kwijt. Wou sowieso na deze zwangerschap eerst afvallen en dan gaan voor een 2e. Moet nu nog zo'n 7,5 kg en dan zit ik op een gezond bmi. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Als kleine 1 is zou ik wel een 2e willen (zeg ik nu)
Hoi, Ja ik wil eerst nog afvallen voor wij voor een 3e kindje gaan.Ik heb fors overgewicht en hierdoor gezondheidsklachten.Dus voor mij eerst nog wat kilo`s eraf voor ik de stap durf te zetten. Overigens viel ik bij beide zwangerschappen in de eerste maanden wat af Volgens mij ben je hartstikke goed bezig!!Lekker zo volhouden,dan komt het wel goed Gr een trotsemams
Hier bij de eerste ook 30kg aangekomen en er is 20 blijven plakken welke ik er in 1,5 jaar tijd ook niet heb afgekregen helaas. Nu net weer 5 weken zwanger. Hopen dat ik dit maal niet weer zoveel aan kom, dat zal echt ernstig zijn. Na dit kindje willen wij er geen meer bij dus dan kan ik hopelijk echt beginnen met afvallen. (nu 1.68 en 75kg)
hoi dames, Na 1 week new figure dieet te hebben gevolgd is er 1 kg af,ik denk zelfs 1,5 omdat ik nu net ongesteld ben geworden. Heb totaal geen honger of trek in zoetigheid. Komt omdat ik minder koolhydraten eet. Alle andere dieten heb ik niet langer als 3 weken kunnen volhouden. Met deze methode heb ik er wel vertrouwen in dat ik de extra kg wel kwijt zal raken binnen 1 jaar.