hoe houden jullie de zenuwen onder controle?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door peetje24, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoe doen jullie dat vlak voor je NOD? ik probeer er echt niet aan te denken, maar sommige dagen lijkt dat onmogelijk. Ik probeer te gaan poetsen om er niet aan te denken, en jullie?

2. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    hihi doe hetzelfde... eerste dag overijd bovenverdiepig schoongemaakt, gisteren beneden... en vandaag..... weet ik eigenlijk nog niet echt. :) :)

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik werk 4,5 dag per week dus das wel afleiding maar daarna, denk ik er ongewild toch veel aan.

maar poetsen helpt bij jou dus ook? hihihi ik voel me net zo'n typische huisvrouw. ik poets ook als ik me rot voel

4. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    het poesten hielp wel beetje maar toch blijft het in je achterhoofd... vooral nu... nog niet ongie maar gisteren toch negatief getest... maar nu lees ik een hoop berichten waarin staat dat predictor helemaal niet echt veilig is :( weet nu ook niet wat ik moet doen en welke test ik het beste kan nemen... denk dat ik zo toch maar even naar DA ga en t daar gewoon ff vraag

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    dat zou ik ook doen, gewoon daar even vragen, dat stelt je gerust. en als het negatief is gewoon over een paar dagen weer testen, het kan zijn dat het nog te kort geleden is den dat de teste het nog niet oppikt. blijf hopen zolang de ongi niet komt heb je nog kans!

6. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    heb ook helemaal niet gevoel dak ongie ga worden... echt vreemd.. enne mag nu ook weleens na 13 rondes

7. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Poetsen!

Ik had de vorige cyclus een cyclus van 84 dagen door het ontpillen dus kun je nagaan hoe schoon het bij ons in huis was! :)

8. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    even inbreken, predictor is wél een goede test, heeft alleen iets meer Hcg nodig dan bv clear blue of kruidvat.
    Succes met testen!

9. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    om die spannende dagen door te komen..ja wat doe ik dan meestal..

veel werken ,veel forum lezen, poetsen en proberen! aan iets anders te denken hahah

succes allemaal :)

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hahahah poetsen blijft wel favoriet. (oei ik zie bnet de kat van de buren in het huis hier tegenover de slaapkamer binnen gaan, zullen ze leuk vinden.)

ik ben bang dat als ik er teveel aan denk dat ik dan juist niet ongi wordt, maar heb goede hoop normaal krijg ik daags van te voren toch wel meer afscheiding enz nu 4 dagen van te voren helemaal niets te bekennen

11. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    IK werk 40 tot 50 uur in de week, dus extra afleiding niet echt nodig. Wel merk ik dat ik vaker afgeleid wordt rond de NOD. Dan zit ik ook vaker tussendoor op het forum. Al is dat niet echt afleiding natuurlijk.

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hahahha nee dit geldt officieel niet als afleiding. ik werk 90% in het onderwijs en heb 1 dag per week vrij, vandaag dus. op mijn werk kan ik me wel bezig houden maar hier, en de dagen niet proberen af te tellen pffff

13. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik werk ook in het onderwijs. 4 dagen voor de klas en dan op woensdagen (nu dus) op kantoor. Tijdens het lesgeven heb je idd geen tijd om je af te laten leiden. Ik eigenlijk op woensdagen ook niet, maar ja....zo rond de NOD laat ik me wel eens afleiden.
    Mijn man werkt trouwens ook fulltime in het onderwijs. Veel tijd en energie om kindjes te verwekken hebben we nu dus niet. Als ik straks een kindje zou krijgen ga ik lekker minder werken...

14. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik werk ook 40 uur in de week en meestal nog langer op kantoor, dit is gelukkig ook een afleiding. Maar omdat ik constant achter de computer zit neig ik er best wel naar om tussendoor even snel te checken op deze pagina of er ook wat nieuws is... ;)

15. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hello
    tege de tijd dat mn NOD er aan zit te komen check ik wat vaker de site hier!
    en ja, ik weet verder niet wat ik er verder tegen kan doen die onrust.
    Ik probeer het van me af te zetten , maar dat lukt niet. Ik denk er voortdurend aan....hmmm, hoe kom je daar nou vanaf? Ik weet het niet, suggesties?
    Poetsen werkt bij mij niet echt, dus...
    doeidoeie

16. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hihi mijn bewuste NOD zat ik in Centerparcs :)
    Was 2 dagen overtijd en heb toen een test gedaan!

jessica

17. Iwish

Iwish Niet meer actief

Ik ga ook poetsen...maar heb vandaag alweer genoeg gepoetst. Ik werk 32 uur in de week dus das ook wel afleiding...maar toch dwalen je gedachten steeds af...niks aan te doen.

Succes allemaal! :D

18. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik werk 32 uur en in mijn vrije tijd besteed ik heeeel veel tijd aan mijn paard! Heerlijk vind ik dat en daar kan ik echt aan helemaal niets denken... :D

19. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    die verdomde :evil: zijn nog niet gearriveerd

vandaag weer 2 uurtjes werken dus ook wel beetje afleiding

en morgen... alweer poetsen denk.. niemand kan zeggen dat het hier niet schoon is, heb in 3 dagen het hele huis binnenste buiten gekeerd :) :)

groetjes

20. Rumah

Rumah Lid

8 mrt 2007
    24
    0
    0
    Hihi, grappig onderwerp!

Ik ben de ongeduld zelve! ;) De vorige maand was het drama; voor mezelf, voor mijn man en voor mijn zoon. Ik was niet te genieten. Dat moet dus anders, want stel je voor dat ik nog heeeeeel lang op een zwangerschap moeten wachten...

Mijn plannen voor de laatste week (NOD week):
    - settelen (we zijn dan net verhuisd!)
    - veel afspreken met vrienden
    - dingen ondernemen met mijn zoon (in de stad lunchen enzo, naar de speeltuin)
    - poetsen! (heel praktisch ook :) )

En tja, werken. Ik werk 24 uur en heb tijdens mijn werk geen kans om te dromen. Ook handig. :rolleyes:

Deel Deze Pagina