4 dagen na de mk gestopt met bloeden. Vanaf vandaag begonnen met ovu testen.. Streepje is zichtbaar!! Zal de eisprong eraan komen?? Vol goede moed op naar ronde 2! Duimen jullie mee voor een plakbeeb? 😍 Bekijk bijlage 459309 Of ben ik de enige die een streepje ziet? 🙈
Je test zegt helaas niks over wanneer je eisprong plaats zal vinden en of dat binnenkort zal zijn of niet. Jouw ovulatietest is negatief. Je weet dat een ovulatietest de gehele cyclus door een licht tweede streepje kan geven? En dat dat niks zegt over het op korte termijn plaatsvinden van een eisprong? Want een vrouw heeft de gehele cyclus (ook tijdens de menstruatie) LH in haar lichaam waar een ovulatietest op reageert middels een licht tweede streepje. Pas als beide streepjes minstens even donker zijn, is je eisprong in aantocht. Een ovulatietest hoeft zich niet op te bouwen naar een piek, maar kan zomaar uit het niks gaan knallen. Je moet dus net zo lang doortesten totdat beide streepjes minstens even donker zijn. Dit kan nog een aantal dagen tot zelfs weken gaan duren!
@be happy, ik heb de bijlage aangepast nu. Normaal heb ik geen streep als ik niet in de buurt kom van mijn ei. En nu dus wel. Dus we gaan het dagelijks bijhouden nu. Vorige keer had ik idd een knal test toen ik mijn eisprong had. Dus we hopen dat deze snel weer komt!
Volgens mij gaan we gelijk op DNM!! helaas kwa miskraam en nu met de ovu's Spannend he! Of gekmakend 😂
Gisteravond was mijn streepje minder dan de andere (die waren net als die van jou) En de roze afscheiding is zo goed als gestopt
@dml, Hmmm, en je temperatuur? Ik blijf elke dag ovu testen gebruiken zodat ik hem niet kan missen. Haal ze gewoon bij de action. 5 voor 2,00 geloof ik. Misschien moet je dat ook gaan doen? Er komt een dag dat de strepen wel even duidelijk zijn! Hou moed! 😘 Dikke kus en knuf voor jou.. X
Ik heb d'r 90 voor 30 euro haha dus kan onbeperkt testen.. Net eentje gedaan en was helemaal wit... Dus ik denk dat m'n ei toch mss al heel vroeg geweest is? En dat die roze afscheiding daarna kwam?? Temp is heel raar.. Elke dag 6 uur tempen en de ene dag is ie 36.8 daarna 36.6 dan weer 36.8 en hij was eergisteren 36.4 en vanmorgen weer 36.7