welke weegschaal is beter? Het oude vertrouwde wijzertje of de digitale. De digitale heeft batterijen nodig, het verschilt heel erg per weegschaal en helemaal op welke plek je dat ding zet. Hier in de woonkamer ben ik lichter of zwaarder op de digitale dan bijvoorbeeld in de badkamer of keuken ofzo. Maar werkt zo'n weegschaal met wijzer gewoon goed? Op 100 gram nauwkeurig let ik toch niet, dus dat heb ik niet nodig.
met wijzer verschilt vaak ook op welke plek je hem zet, is mijn ervaring, ik heb een digitale en we wegen gewoon elk keer op dezelfde plek, ik vind hem ook makkelijk voor de kinderen te wegen
ik heb een digitale (wel wat duurdere) en die is gewoon heel nauwkeurig, hoe ik er ook op ga staan het blijft het zelfde gewicht met een gewone ouderwetse heb ik geen verstand van! met batterijen doe je heel lang ik heb deze, ideaal ding Medisana - 40435 - PSA weegschaal? Bestel nu bij wehkamp.nl
ik heb nu 2 digitale gehad, en als dat ding 10cm van zijn plek stond kon het zomaar 1 kilo of meer schelen. Of het batterijtje was weer op, of hij ging moeilijk aan. Ik heb sinds vorige week weer een oude vertrouwde met een wijzer. Nadeel is dat je het niet zo nauwkeurig tot op de 100 gram kan aflezen, maar goed genoeg voor mij.
Ik had een hele goede digitale, waar ik die ook neerzette of hoe ik er op stond hij bleef gelijk. Maar die ging een paar weken geleden kapot doordat ie in de badkamker stond.. Toen een nieuwe gekocht, ik werd gek van dat ding scheelde zo 2 kilo per plaats. En ook al stond ie op 1 plaats het gewicht was nooit gelijk. Weer terug gebracht en een duurdere gekocht, maar ben er niet tevreden over. Is ten eerst iets van 1,5 tot 2 kilo lichter dan andere weegschalen, en ook deze verschilt nog wel eens als ik het verzet....... Ach ik ga 3 x per week naar de sportschool en daar hebben ze zo'n oude vertrouwde en daar sta ik veel liever op haha.
Ik vind zelf een digitale een stuk fijner. Mijn weegschaal gaat knipperen als hij je gewicht bereikt heeft. En ik heb het idee, dat als je op één met zo'n wijzertje staat, dat hij dan heen en weer schommelt, dat je het nog niet precies weet.
Ja hier hoefde ik de digitale ook maar 5cm te verplaatsen of ik was ineens 2 kg zwaarder ofzo. Ik heb een klein budget dus dan kom je uit op een ouderwetse of een digitale die dus niet nauwkeurig is zoals ik hoor haha. Denk dat ik dan tijdelijk maar voor een wijzer ga en daarna een keer een goede digitale koop.
Ik heb de mijne bij de Blokker gehaald. Was toen 30-35 euro, denk ik. Staat gelijk met het ziekenhuis ben ik pas achter gekomen. Ook met de sportschool trouwens, dat is dan ook wel errug fijn moet ik zeggen. Batterijen hoef je haast niet te verwisselen, en weegt op de keuken tegels, en badkamer hetzelfde, dus t is een goei!!