Hoi meiden, ik zit al een tijdje tegen een lelijk tafeltje met tv aan te loeren en wil graag iets anders. Nu hebben we geen heel ruim budget, maar zo tot de 250/ 300 euro moet wel kunnen... Alleen, ik zie nergens iets wat geschikt is. We zoeken zoiets: Woonexpress tv-dressoir EMMEN - vind je bij Woonexpress, het nieuwe Nederlandse woonwarenhuis maar dan in het wit. Mijn man vindt hoogglans niet mooi (helaas...) dus gewoon wit... tv dressoir whitewash Bourgondy 180cm (tv dressoir whitewash) - Oosterbaan Living deze ook erg mooi, maar veel te duur... wie heeft er een tip voor me? Bij de ikea ook gekeken, maar niks gevonden helaas. Groetjes!
hee, da's een snelle reactie! thanks! ja zoiets ja, alleen dan net een slag breder (anders valt het zo weg bij de muur waar ie tegen komt...) maar ik houd deze in mijn achterhoofd!
Ik weet niet of je haast hebt, maar bij goossens heb je om de zoveel tijd een magazijn verkoop, dan heb je heel veel meubels voor heel erg weinig geld, de vorige keer waren er best veel tv meubels. Miss hebben andere winkels dit ook wel.
Geen dank! En deze komt uit mijn favoriete winkel TV Meubel York - TV Meubels - bestel bij Basiclabel.nl
had je al bij ikea gekeken? LIATORP Tv-meubel - IKEA of kwantum TV-MEUBEL DANTE 162X50 2D/2V bij Kwantum. Altijd voor de laagste prijs! wehkamp Tv-kast? Bestel nu bij wehkamp.nl TV meubel? Bestel nu bij wehkamp.nl
Wij gebruiken de Liatorp buffet als tv-meubel http://www.ikea.com/be/nl/images/products/liatorp-buffet__72909_PE189159_S4.jpg (Vind een tv op een laag kastje niet prettig kijken)
Of deze, maar dan horizontaal. Kan je ook nog poodjes onder doen. EXPEDIT Boekenkast - berkenpatroon - IKEA
die is ook erg mooi!! alleen, zou je er denk je ook andere handgreepjes op kunnen zetten? (verder ben ik niet kritisch of zo hoor....)
die van kwantum en de onderste van de Wehkamp zijn ook erg mooi! Zou die van Wehkamp hoogglans zijn? staat bij folie maar kan het niet goed zien op de foto. Ik denk het wel..? Jeetje meiden thanks!! Ik zit geloof ik te slapen of zo achter de compu hihi, jullie vinden zo de leukste dingen! Idee van expedit op zijn kant is ook een goede! Ik heb alles opgeslagen bij mijn favorieten, maar meer altijd welkom