Hoi.... Vanmorgen moest ik naar de wc en bij het afvegen was er een heel klein beetje roze. Toch maar even een maandverbandje in gedaan maar tot nu toe geen roze meer te bekennen, en ook geen ongi. Is dit een innesteling geweest. Vind het zeer spannend. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Gr. Astrid
had ık paar dgn geleden ook bıj het afvegen daarna nıks meer. vandaag bıj het afvegen bruınverlıes zou over 3 dgn ongi moeten zıjn. heb getest omdat ık onrustıg werd neg. teleurgesteld natuurlıjk maar het zegt nog nıks heb vaak gelezen dat het ıdd. ook door ınnestelıng kan komen. jıj mag morgen ın ıeder geval testen ık hoop echt voor je dat het positief mag zıjn grappıg eıgenlıjk he dat je blıj wordt met een POSİTİEVE test. bıj andere gezondheıdstesten duım je juıst dat het neg. ıs maar goed. ık wens het beste voorje (enmezelf, en de andere dames die een pos. test wıllen. groetjes. nısa
Hoe laat had je die veeg bloed dan? Ik heb het ook wel eens gehad terwijl ik er ook nooit eerder last van gehad heb. Het duurde bij mij zeker een flink paar uren voordat de ongi toen doorzette. Maar ik dacht toen ook echt van: Huh, is dit een innesteling? In mijn geval niet!
Het was maar een veeg. Ik kijk nu ieder keer bij het toiletbezoek of er iets aan zit te komen. Maar nee dus.
Zover ik kan opmaken uit je banner moet je bijna ongesteld worden? Hmmm, het kan een naderende ongi zijn, maar die blijft dan wel lang weg, zeg... Bij mij duurde het wel een paar uur voor het goed doorzette, maar verloor wel elke keer een druppel rozig bloed voor het echt heeft doorgezet! Als het bij jou sinds vanmorgen bij die ene veeg is gebleven... wow...dat is wel spannend ja! Voel je geen menstruatie klachten? Buikpijn ofzo? Hopen dat het echt een innestelingsbloeding is!
hoi... Ik kan je zeggen ik voel helemaal niks. Normaal gwaproken als ik ongi moet worden begint het met oud bloed en s'middags zet het dan ook wel echt door. Maar nu dus helemaal niet. dus we blijven hoop houden.
Hoi Vanmorgen test gedaan die van de kruitvat. Twee voor 5,- helaas was die negatief. Vanochtend ook een beetje bruine afscheiding niet veel een klein veegje. Ook nog geen ongi gevoel. Wat is dit nou weer?