ik trok vanmorgen Mn spijkerbroek aan en dacht wat voel ik toch aan de achterkant van Mn been... ik kijken... zie ik dit. Lijkt en voelt net als een brandplek maar voor zover ik weet heeft mijn man geen sm praktijken op mij uitgeprobeerd vannacht... ernaast zit ook nog een rode kras, streep ( niet op de foto) en die voelt zelfde aan. Mijn moeder zegt net misschien een spinnenbeet? Had ik nooit van gehoord. Zijn gister wel uit Frankrijk thuis gekomen. Vind het zo rare plek en zo ineens. Iemand een idee ?
Krentenbaard? Komt de laatste tijd nogal eens voorbij hier en lijkt op de foto's die ik eerder zag. Zagen er ook uit als brandplek.
Ik denk ook krentenbaard en dat kan inderdaad overal op je lijf beginnen. Bij mij begon het aan de binnenkant van mijn pols. Mijn man zijn onderarm en mijn dochter heeft het nu in haar oor. Het lijkt erg te heersen . Dit is het derde topic in twee dagen met foto’s van rare plekjes (ook krentenbaard).
Gordelroos? Aangezien je nog zo’n plek maar dan in de vorm van een streep hebt. Die plekken zijn wel vaak gevoelig/ pijnlijk en je kan je vooraf even niet zo lekker hebben gevoeld. Gordelroos kun je krijgen door in aanraking te zijn geweest met een kind met waterpokken.
Idd doen, want met gordelroos moet je ook even uit de buurt van zwangere vrouwen blijven. Ik heb het ook gehad, poos geleden alweer, en waren geen fijne plekjes! Duurde ook even voordat het wegging. Zeker in het begin kan het zich nog uitbreiden.