Hoi Dames, Ik dacht dat het bestond maar google helpt me niet verder en ook vriendinnen weten niet goed wat ik bedoel. Ik zoek dus een soort buik/heupband, maar niet voor als je zwanger bent. Als je shirt wat te kort is kan je dit aan in plaats van een heel shirt eronder te doen. Koop gewoon een buikband zou je denken, maar deze accentueert meer je buik en dat is net niet de bedoeling. Het hoort wat lager te zitten. Ik zelf dacht dat ik het wel eens had zien liggen in een winkel? Of heb ik het me maar ingebeeld en bestaat het niet?
Misscien als je handig bent een rechthoekig dubbel stuk stof aan elkaar maken. Zo heb je hem gelijk op maat. (Als een sjaal naaien dus dan heb je 1 naad)
Zat te denken maar ik had bij de prenatal een band dat rekbaar was maar meer als tshirt materiaal. Als het te los zit koop je een maat kleiner.
Even gegoogled en ik kwam uit op een shirt verlengen, shirt externer; https://www.bonprix.nl/product/shirtverlengstuk-donkerblauwzwart-951378/ Misschien bedoel je dit?
Maar is een topje dan niet makkelijker? Dat draag ik eigenlijk altijd onder m’n kleding en is ook een stuk goedkoper..
Er bestaat ook een corrigerende tailleband... bedoeld om te corrigeren maar kun je ook op deze manier dragen
Bij de primark verkopen ze mini jurkjes, gewoon lange hempjes in alle kleuren van de regenboog. Die gebruik ik altijd. Komen bij mij tot halverwege mijn billen en ik ben 1.80m lang.