Hai dames, Ik zit een beetje met een vreemde situatie. Ik heb ook geen idee waar ik dit op de site moet plaatsen. Ik probeer het hier maar even. Op 1 juni was mijn eerste menstruatiedag. Deze heeft aangehouden tot 4 juni. Ik ben rond 9 juni gaan beginnen met ovulatietesten en deze waren 11 juni zowel s ochtend als s avond positief als 12 juni s ochtend en s avonds werd hij al iets minder. Ik heb mijn eisprong gemerkt deze was vrijdag 13 juni. Ik heb vanaf 9 juni tot aan 14 juni om de dag sex gehad met mijn man. Op donderdag 19 juni kreeg ik s avonds licht bloedverlies bij het afvegen. Ik dacht huh nu al ongesteld. Dit hield eigenlijk 1 wc beurt aan. Daarna was het weg. Vanaf deze dag tot aan vandaag is mijn temperatuur 36,9 tot 37,3 s ochtends als 37,2 als 37,7 aan het einde van de dag. 37,7 was van half 6 vandaag. Mijn NOD is vanochtend. Ik had dan ook verwacht dat hij ver zou zakken vanochtend maar het verste was 0,3 graad verschil vergeleken met gisterochtend. Nu dacht ik dat mijn ongesteldheid er vanochtend doorheen kwam. Weer bij het afvegen bloed. Dit hield maar 1 wc beurt weer aan . Temperatuur schoot tot aan half 6 omhoog naar 37,7 graad. Wat is dit? Herkent iemand dit? Testen zijn negatief.
Voor zover ik weet moet je overdag echt niet tempen. Dit zegt helemaal niks namelijk. Je temp scheelde vandaag 0,3 graden met gisteren? Hoger of lager? Hoeveel rondes heb je al gehad?
Mijn temperatuur was vanochtend 0,3 graad lager dan gisterochtend. Dit is onze 1ste ronde dat we echt gaan voor een kindje. Hiervoor veilig gedaan en een normale cyclus gehad.
Ik zou er een testje op wagen.... Sparky heeft gelijk, overdag tempen heeft geen zin, dus doe maar niet.