Heel vreemd. Mijn temperatuur is normaal rond de 36,6. En vanochtend is het ineens 36,3. Het enige nadeel is dat ik er vaak op verschillende tijden uitga ivm onregelmatige diensten. Nou weet ik niet of dit mijn eisprong betekend? Of dat dit is omdat ik deze twee dagen eerder uit bed moest ivm vroege diensten?
Vandaag 36,6. Mijn normale temperatuur du. Vandaag ook gemeten op een normaler tijdstip voor me. Niet meer zo vroeg. Geen idee wat dit betekend?
Ik snap het niet meer. Op de dag van een positieve ovulatietest 36,5 en de dagen erna 36,7. Heb ik mijn eisprong dan al gehad?
Geen idee Vlinder. Bij mij ging het vorige week al net zo. Zou maandag volgens de berekening eisprong hebben. Alleen dinsdag meette ik een dip en woensdag was het weer ietsje hoger. Dus ging ik ervan uit dat ik dinsdag de eisprong heb gehad. Alleen ging mijn temperatuur vervolgens niet verder omhoog. Het bleef 3 dagen lang 36.7 en de vierde dag pas 36.9. Geen eisprong, latere eisprong? Zeg het maar. Nu zit ik al paar dagen op 37, 36.8, 36.9. Vorige cyclus had ik netjes 13 dagen lang temp dik boven de 37 en pas toen die daar onder kwam ongesteld. Nu zit ik dus al 3 weken op een lage temperatuur.. Vet irritant!