weet niet of ik hier goed zit maar probeer het gewoon het is misschien een rare vraag als je met middag/avond urine test hoelang mag je dan niet naar de wc ik weet dat ochtend urine het best is maar als ik samen met mijn man wil testen kan het alleen s'middags of aan het begin van de avond het is nog niet zo ver maar wil het eigenlijk wel graag weten voor als het zo ver is xx twinklestar
Ha Twinklestar, Ik zou gewoon naar de wc gaan. Is het risico op een blaasontsteking niet waard. 's ochtends zit er het meeste hcg in je urine, vandaar dat 's ochtends beter is. Na een paar dagen maakt het niet uit wanneer je test, komt de streep altijd als je zwanger bent. Liefs, Sil
dankje wilde het graag weten dus als je al een paar dagen overtijd zou zijn maakt het eigenlijk niet uit wanneer je test
Fijn dat dit forum gestart is, ik ben 5 dagen overtijd en vriendlief wil graag ook bij de test zijn Woensdag had ik ((volgens mij)) een heel licht 2e streepje... Maar ik kan dan dus ook gewoon vanavond testen lees ik! liefs
Ja, je weet het natuurlijk nooit zeker. Bij sommige meiden duurt het veel langer voordat ze positief testen. Maar in de meeste gevallen zou je inderdaad ook op een ander tijdstip een positieve test moeten krijgen als je 5 dagen overtijd bent en zwanger. Succes vanavond! spannend
Nou zeg 10 minuutjes is ook niet heel veel tijd vind je zelf niet Ochtendurine is het meest geconcentreerd en daardoor het meest duidelijk. Als je later test zou ik mijn urine 4 uur ophouden en niet teveel drinken. Succes!
Hier sluit ik me bij aan, in principe is ochtendurine geconcentreerder maar er zijn ook genoeg meiden hier die juist 's middags/'s avonds een duidelijker streepje krijgen dan 's morgens. S6 met testen.