dekens wegduwen en dus koud worden

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door wuppie, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    hai hai,

Onze dochter slaapt nu nog in het ledikant met een lakentje en een dekentje. Dit ging eigenlijk tot aan de zomer goed. In de zomer had ze geen dekentjes nodig, dat was warm genoeg. Maar nu wordt het kouder en ze wil er niet onder liggen. We leggen haar er steeds onder maar als we dan even later komen kijken, ligt ze erop of heeft ze ze helemaal naar onderen getrapt. Ze vindt het ws. niet lekker meer. Ik vind het niet nodig dat ze nu nog een dekbedje krijgt, ze gaat binnenkort over naar het grote bed. Ze wil ook geen slaapzakje meer aan dus zo valt het niet op te lossen. Ze is nu steeds koud als we kijken en 's nachts wordt ze er wakker van. Heeft iemand een oplossing voor ons? :confused: :(

wup

2. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    mijn dochter deed dit ook met haar laken en dekentje en doet het dus niet met een dekbed...
    waarom weet ik niet, maar mischien vind ze dit toch prettiger liggen..

misschien ook een tip om een lekkere dikke pyjama aan te trekken ipv een slaapzak?

3. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Dat is de enige tip die ik je ook kan geven, gewoon een lekkere warme (flanelle) pyjama aantrekken. Kinderen kunnen vaak meer hebben dan wij denken hoor, wij maken ons zorgen of ze het niet te warm of te koud hebben terwijl zij nergens last van hebben.

4. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Giovanna doet dit ook na overleg hebben wij toch besloten dat wij voor een dekbedje gaan.

5. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Mijn dochter wilde ook geen slaapzak, maar die heb ik haar gewoon aangetrokken als ze in slaap was gevallen....dat werkte heel goed...

6. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    hier ook iemand die geen dekens over wil.. slaapzak met lange mouw ook niet..

ik hop dat dit snel veranderd..

Deel Deze Pagina