voedingsschema met 4 maanden

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sofieke, Jan 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    VOor de zoveelste keer maar weer eens een voedingsschema vraagje.

Onze dochter van iets meer dan 4 maanden is een echt slaapkop en zit al sinds ze twee maanden is op 4 flesvoedingen. Was geen probleem want ze groeide altijd goed. Nu krijgt ze sinds vorige week op aanraden van het CB ook een fruithapje en mag ze daarnaast ook een groentehapje hebben. Na een paar dagen proberen eet ze onderhand erg goed van het lepeltje en kan dus al best een redelijke portie fruit of groenten wegwerken. (een 3/4 potje ongeveer)
    Het enige probleem is dat ik nu met haar slaapritme dus maar op 3 flessen van 180+6 uitkom plus een groentehap en een fruithap! Nu vraag ik mij af of die drie flessen niet te weinig is voor zo een kleintje. Op het CB zeiden ze van niet maar op ik heb daar zo mijn bedenkingen bij.

2. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik vind het erg weinig, mijn zoontje dronk nog 5 flessen toen hij 4 maanden was, maar hij kreeg nog geen vaste voeding.

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

De kinderarts liet mij weten dat ze liever een hongerige baby hebben dan eentje die eigenlijk teveel eet.
    Je kindje geeft het zelf wel aan als ze honger heeft. Zo lang ze groeit en in gewicht aankomt is het toch OK.

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    probeer je toch 210 + 7, als ze dan steeds wat laat staan heeft ze vast genoeg aan die 3 x 180

Share This Page