Hoeveel dgn voor NOD kwaaltjes?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Vlinderr, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi Meiden,

Het onderwerp zegt het al, hoeveel dagen voor je NOD voelde je de eerste kwaaltjes??

Ik zit nu op 7 dagen voor de NOD, maar ik voel nog niks. (ik heb na de eisprong vanalles gevoeld en is sinds vandaag helemaal verdwenen).

2. Lana1980

Lana1980 Actief lid

4 mrt 2012
    154
    0
    0
    NULL
    Brabant
    4 dagen voor nod. begon ik kwaaltjes te krijgen. Heb daarom ook getest ; positief ! Mijn kwaaltjes waren: ongikrampen , opvliegers (nachts echt badend in t zweet wakker worden) puistjes, hoofdpijn, pijn in heupen/ bekken.
    Hopelijk heb je wat aan de info! Succes!

3. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Bij mij begon het bij de eerste pas een week ná de NOD, bij de tweede 10 dagen ervoor! (kan komen doordat ik heel snel weer zwanger was...).

Maar, dat je niks voelt, wil niet zeggen dat je niet zwanger bent, maar als je wel iets voelt, wil dat niet zeggen dat je wel zwanger bent... Succes met de test over een weekje!

4. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ongeveer een dag of 5/6 van te voren. zware borsten. slecht slapen. lag de halve nacht wakker!

5. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben het eens met kleine hummeltje bij mijn eerste zwangerschap voelde ik helemaal niks. Nu ben ik zwanger van de tweede zwanger en ik voelde een week voor de NOD een zwaar gevoel in mijn onderbuik ook had ik last van duizelingen. Ik heb twee dagen voor NOD een test gedaan postief:)

Vlinder heel veel succes met wachten wanneer ga je testen. Hou ons op de hoogte.

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik ga denk ik donderdag een testje wagen...ben heel benieuwd!! :)

7. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    He vlinder,

Ga voor je duimen dat de test positief is laat je het weten.

8. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Erge buikkrampen, gezwollen borsten en weeig op mijn maag

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik zal het laten weten wanneer ik meer weet. :) ik heb jullie duimen hard nodig denk ik...;)

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Drie dagen voor NOD: vermoeidheid en darmklachten

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Vandaag een test gedaan (op NOD) en positef.
    Ik heb sinds bijna een week hele gekke dingen...
    Ik ben kwa puistjes in mijn 26e jeugd aanbeland geloof ik (hoofd, nek, en zelfs op andere (genantere) plekken). Verder opvliegers, daar is mijn moeder nog jaloers op. Beetje "wiebelig" soort van duizelig/weeig. En de zere boobies mogen ook niet ontbreken. Oh ja, en iets heel raars is mijn haar... ik heb sinds heeel veeel jaren ineens weer slag in mijn haar:$:$ Dat zal vast toeval zijn, maar toch.... beetje vreemd...

Maar ik weet als geen anders dat dit soort klachten vanalles maar vooral ook helemaal niets kunnen betekenen hoor!!!

Edit: ook al een aantal dagen ongi-kramp. Veel eerder dan normaal... En een soort rust die niet te omschrijven is. Normaal krieberlde er vanalles tegen NOD, nu helemaal niets....

12. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Knuffel...Gefeliciteerd!! :D

Hier een test gedaan, maar zo negatief als wat.... :(
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik een posi test in handen 5 dagen voor de NOD. Hier dus niet het geval....ik heb een voorgevoel dat het niet gelukt is deze ronde.

13. kim2310

kim2310 Nieuw lid

4 apr 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Ik zit in mijn 2de ronde.
    Ik zou volgens predictor Mijn biologische klok 26 maart mijn eiersprong hebben gehad.
    Op de calculator vul ik mijn temp in en die geeft ook aan dan 26 maart mijn eiersprong was.
    Op FF geeft ie heel iets anders aan. FF zegt dat ik hem 28 maart heb gehad.
    Nu heb ik sinds 2 dagen last van:

- Mijn onderrug
    - veel lucht in darmen en maag( ook een beetje zuur)
    - mijn areola wordt donkerder
    - hoofdpijn
    - moe
    - misselijk met vlagen
    - geen honger
    - kramp in mijn onderbuik
    - vol gevoel
    - droge mond en veel dorst

Zou ik zwanger kunnen zijn. Zou pas vrijdag een test kunnen doen volgens mij maar volgens FF pas zondag.
    Ik haat wachten

Gr Kim

14. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik vind het positief klinken hoor... ik zou vrijdag wel een testje doen als ik jou was. heb je die van kv 2 voor5? die zijn gevoelig.

15. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ik voelde 7 dagen voor nod de eerste kwaaltjes, eigenlijk was het alleen maar een soort van menstruatiepijn (groeien van de baarmoeder) moe (in slaap vallen tijdens een spannende film) en bij hoesten, niesten en plotse beweging pijnlijke banden :)

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Thanks voor de felicitaties!
    Laten we niet veregten dat 9 van de 10 "tekenen" vaak net zo makkelijk in de richting van een ongi kunnen wijzen....
    Hoe vaak ik mezelf al niet wijs gemaakt heb dat ik zwanger wsa, en dat het niet zo was..... (en ik heb toch heel wat rondes achter de rug....).
    Dit schrijf ik niet om mensen weer op de grond te laten ploffen, maar vooral om realistisch te blijven. Ik heb wat tranen gelaten omdat ik adhv klachten zeker wist zwanger te zijn, en dat het uiteindelijk niet zo was!!!

Uiteraard hoop ik voor iedereen dat de kwaaltjes wel duiden op een zwangerschap, maar hect er niet al te veel waarde aan!

17. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    He knuffel,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Vlinder jammer dat de test negatief is maar je weet maar nooit wanneer ga je weer een test doen? Ik zal weer hard voor je duimen.

Kim2310 succes met testen ik hoop dat je een positieve test in handen krijgt.

Ik heb sinds vandaag pijn in me rechter lies en ben ook erg moe en de duizeligheid blijft ook aanhouden.

Meiden die nog moeten gaan testen succes ik duim met jullie mee.
    Alle meiden die zwanger zijn van harte gefeliciteerd.

18. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Dans... op hoeveel DPO of dagen voor je NOD zit je??
    (je kunt een banner plaatsen wanneer je dat mooi vindt. ik zie namelijk dat je vrij nieuw bent hier. ;):)...dus alsnog Welkom hier!)

Ik ga een paar dagen wachten met testen, heb namelijk het gevoel dat ik niet zwanger ben. Wel ga ik nog elke dag testen met ovu testen. mocht deze positief uitslaan, dan doe ik sowieso een zw.test.

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He Vlinderr, kan jij mij uitleggen wat de theorie is achter het testen met ovu-testen op een zwangerschap???
    (ik heb nooit ovu-testen gebruikt, dus weet niet precies hoe ze werken en ook niet of ze dan veel goedkoper zijn dan zw-tests).

20. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel vlinder ben idd nieuw hier.

Ik ben in Jan 2012 gestopt met de pil en de eerste cyclus was 28 dagen. Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan en die was positief 2 dagen voor mijn NOD.

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik helemaal niets en nu tja de kwalen worden alleen maar erger :( maarja het hoort erbij :).

Ik moet nog een beetje uitvogelen hoe het allemaal werkt hier ben geen held op de computer. ;)

Ben erg benieuwd of je de testen positief zijn en anders op naar de volgende ronde.

Deel Deze Pagina